Inlägg från: Anonym (Älskarinnan som bara leker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan som bara leker)

Att vara älskarinna är att..

Jag är också älskarinna men är inte kär i de män jag leker med.
    Vi har sex, reser någon gång då och då, jag tar det gottaste och lämnar resten till hans gråa mus därhemma.
    Hon tvättar kalsongerna som jag smekt av honom.

Jag vill inte ha något förhållande utan bara lekfullt sex utan krav, då passar det utmärkt att träffa gifta män. Iallafall upptagna, så de inte blir som ett häftplåster. Fast det händer ändå ibland. Men vad gör man?

Anonym (xxx) skrev 2021-10-05 20:39:04 följande:

Som en hora, fast gratis?

Nej, inte alls.

En avancerad lekkamrat snarare.
    Anonym (Mannen) skrev 2021-10-05 21:20:35 följande:
     Var får du tag på alla dina män då
    Det är lite olika, jag har en gammal tråd här på FL där jag berättar mer om detta.  
    Anonym (tvillingmamma) skrev 2021-10-05 20:56:24 följande:

För övrigt står det ingenstans att hon bryr sig om hur andra ser på saken.
    OCh det stämmer, vad andra tycker om hur jag lever mitt liv lägger jag ingen vikt vid öht.

Personen som sitter och gapar om att jag skulle vara en hora har alldeles säkert själv en otrogen man. Varför annars bli så upprörd?
    Anonym (Hmmm...) skrev 2021-10-06 07:25:57 följande:
    Det betvivlar jag. Det är nog snarare avsmak av personer som dig som denne skrev så. Det är inte många som vill ha de avskräp till män som du trånar efter. Sku?le dock inte kalla det att hora eftersom du gör det helt gratis. Billigt och lättfångat för alla äckliga män som inte kan få nåt annat.
    Du får betvivla vad du vill. Jag är så erfaren att jag lärt mig typen.
    Sen har du ingen aning om vilka män jag har sex med, trånar efter dem är det sista jag gör då jag inte vill ha dem. Jag vill bara ha deras kroppar tills jag fått det jag ville ha.

Om du bara visste vilka män jag lekt med, många högt uppsatta, heta män som har en liten wifie där hemma som sköter markservicen  och är "hemmafru". (Läs gratisarbetande hemmaslav.)

Du förstår inte riktigt hur detta fungerar, när man är en älskarinna med klass och inte någon som knullar en slusk mellan skitiga lakan i en kvart någonstans.
    Anonym (Been there) skrev 2021-10-06 11:51:47 följande:

Ursäkta? Är det bara älskarinnan som kommer i andra hand tror du?

Been there, done that. Min ex make sket i både mig och 3 barn för att springa efter fruntimmer. Kände mig som en hushållerska hemma som städade och lagade mat. Vi var snarare SISTA hand.

Nej såna där "män" har något allvarligt fel i huvudet. Det är en stor mytoman. Ljuger om exakt allt, även för sina egna barn.

Lyckligt skild idag.

Så är det ju verkligen i en del fall.
    Som älskarinna, som jag som har klass och krav, nöjer jag mig inte med att utnyttjas. Det är jag som utnyttjar honom och han som många gånger får hitta på något för att göra mig till lags. Annars kanske han inte får träffa sin mistress fler gånger. OCh det vill han ju såklart.

Vad han säger hemma har jag inte en aning om, inte bryr jag mig heller.

Sen kan jag hålla med dig om att det är något fel på en sån man som skiter i dem han lever med, men det är inte min huvudvärk. Det är en del av spelet.
    Jag önskar inte hans fru något illa egenligen, hon hade bara otur som gift sig med en man som inte kan stå emot det jag erbjuder.
    Anonym (M) skrev 2021-10-06 12:36:21 följande:
    Vad har du varit med om i livet som gör dig så empatilös?

Jag har full förståelse för att man kan hamna i sitsen att vara älskarinna.. men detta! Sättet du skriver på. Så förnedrande mot dina medsystrar. Fy fan vilket vidrigt äckel du verkar vara.
    Jag har levt ett ganska tråkigt Svenssonliv tills jag en dag fick nog och sa tack och hej. Det gav mig ingen spänning i livet.

"Medsystrar"? Jag ser inte på mina älskares fruar som någon syster. Hon är bara en som gör leken möjlig.
    Anonym (Loo) skrev 2021-10-06 15:03:33 följande:
    Jag följde din tidigare tråd ett tag för längesen och såsom jag uppfattar det så vill du gärna upplevas som lite nonchigt världsvan som inte bryr dig nämnvärt om varken fru eller barn, att du inte känner någonting för någon i situationen, mer än kåthet.

Fast med tanke på hur du reagerar och uttalar dig vissa gånger så står det ganska klart att du är allt annat än likgiltig. Du verkar ju känna en väldig bitterhet gentemot fru (och även barnen men det var i din egna tråd).

Jag är singel sen länge och har alltså inte en man som bedrar mig, så jag är inte bitter på någon inte heller ser jag dig som någon hora. Men vad jag läst av dig så står det ganska klart att du gör det hela pga bekräftelse (därav behovet att uttrycka dig nedlåtande mot bedragna fruar). Varför du uttryckt dig föraktfullt om barnen har jag ingen aning om men det har väl hänt någonting tidigare som satt sina spår kanske...
    Du har både rätt och fel.

Världsvan är jag inte ute efter att uppfattas som. Nonchalant då? Vad jag uppfattas som vet jag inte och lägger ingen större vikt vid med jo, jag är nog lite "nochig" som du uttrycker det. Då det kommer till detta. Absolut.

För mig existerar inte varken männens fruar eller barn, det är inte jag som skaffat den familjen. Den är inte min att ta ansvar för. Om frun är den kvinna han verkligen vill ha så får han väl hålla sig till henne. Det är inte direkt så att jag kidnappar och våldtar honom.

Så nej, jag känner ingen bitterhet mot hans familj. Jag känner absolut ingenting gentemot dem.Noll. Nada.

Det sista stycket är bara dina fantasier och har ingen verklighetsförankring till mig.
Svar på tråden Att vara älskarinna är att..