Inlägg från: Marie7 |Visa alla inlägg
  • Marie7

Att vara älskarinna är att..

Går emot strömmen här. Tråkigt när man skriver inlägg och får mycket skit. Vet hur det är. Får man känslor för någon så tänker man inte helt klart. Huvudet kan säga en sak, men hjärtat en annan. Och hjärtat tar oftast överhanden. Att vara älskarinna är svårt. Jag vet. Allt är på mannens villkor. Det bästa för din egen skull OM du mår dåligt av relationen är att bryta. Inte lätt jag vet. Men mår du bra och det inte stör dig att ha det så här fortsätt då tills du ledsnar.

Been there.

• Marie7
    Anonym (älskarinna) skrev 2021-10-06 13:43:20 följande:

Ja du har rätt egentligen. Men har försökt så flera gånger. Jag blir deprimerad och gråter utan honom. Orkar inte nånting, nätt och jämnt att jag pallrar mig till jobbet där jag gråter på toaletten. Han skickar gulliga sms, där han berättar att han älskar mig, kan inte leva utan mig osv. Han är väldigt känslig, han gråter. Pallar inte med att se honom ledsen, det skär som i hjärtat. Alltså rent fysiskt känns det så inte bara som uttryck. Så jag dras tillbaks till honom...pallar kanske några veckor utan honom inte mer.

Han är inte alls typen som ni kanske tror, utan oerhört snäll, vänlig, känslig och jättegullig. Underbar humor, jättecharmig och oerhört svår att inte tycka om. Han kan vara hur självdäker som helst samtidigt som fylld av komplex och sårbar. Motsägelsefullt...men väldigt attraktiv. Tänk en gammal romantisk komedi med Hugh Grant...så är han. Gullig, charmig, snäll, fånig, töntig men alldeles underbar ändå. Jag kan nog nästan lova att hade du eller vem som helst i tråden pratat med honom i bara 5 minuter hade du tyckt väldigt bra om honom.

Vad är det som gör att han inte väljer dig?
Svar på tråden Att vara älskarinna är att..