• Fyyyyran

BIM November 2021

Hoppar in här. Plussade för en veka sedan, men imorse började blöda och nu är det som en vanlig mens så tänker att lilla pyret inte ville hänga i min mage. Så det blir nya tag. Hoppas på en julibebis istället :). Enligt appen har jag bim 10/11. Får se hur länge jag blöder om jag ev måste ändra det sedan.

1/11 DomkallarmigS (andra försöket efter MA, första barnet)  

1/11 Wave Mother (fjärde försöket efter MA, första barnet)

3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)  

3/11 Beckizen (fjärde försöket, första barnet)  

4/11 börjar (sjätte försöket, tredje barnet)  

5/11 Sjöhund (sjuttielfte försöket, första barnet)  

5/11 Lillis85( andra försöket(efter MA), femte barnet )  

5/11 Bella89 (andra försöket, tredje barnet efter 2 MA i rad)  

5/11 Elin1991 (andra försöket, andra barnet)  

5/11 FluffigaMoln (har tappat räkningen,första barnet) 

6/11 enligt app. MommyA (tredje försöket efter MF, tredje barnet)  

8/11 LJM91 (tredje försöket, första barnet)  

8/11 Sötpöl (Första försöket, tredje barnet)

10/11 Fyyyyran 36 år ( tredje försöket (första försöket efter tidigt mf), fjärde barnet)

12/11 Ollebollen (andra försöket, första barnet)

• Fyyyyran
    Anonym (Börjar) skrev 2021-10-18 18:43:36 följande:

Vad ska alla ha för strategi denna gången ?

Min äl kom ju 5 dagar för tidigt, så tänkte testa 5 dagar innan bim då jag misstänker att denna antagligen flyttat sig.

Jag kör därför ett testa tidigt fredagen den 29/10 wish me luck

Snart ägglossning och dags för "liggvecka" här :). Jag har otroligt tydlig ägglossning så vår strategi den här gången är att börja ligga varannan dag från att äggvite-flytningarna börjar tills jag inte känner av min ägglossning längre.

Lycka till på fredag, håller tummarna för plus :)
  • Fyyyyran

Jaha. BIM idag men ingen mens i sikte. Känner inte heller av någon pms. Testade i eftermiddag och testet visade blankt. Har ett digitalt test hemma. Ska jag ta det imorgonbitti eller ska jag vänta någon dag? Vill så gärna veta, men vill inte slösa ett test heller.

Hade ett tidigt mf förra månaden, mitt första nånsin, så vet inte om det kan rubba cykeln. Har annars alltid regelbunden mens. Hade sjukt stark ägglossning. Om jag inte är gravid så vill jag bara att mensen ska komma så vi kan ta nya tag!

Känner mig otroligt less idag.

• Fyyyyran

Eller det var snarare ikväll jag testade, inte i eftermiddag. Kl 17 och hade kissat typ en timme innan. Tokblankt.

Men jag kanske ska slösa ett digitalt imorgon ändå? Eller Hade ni väntat någon dag? Är så otålig...

• Fyyyyran

Där kom mensen. Skönt ändå att den inte var ännu mer sen. Nu tar jag och min man nya tag nästa månad och ställer in oss på liggvecka!

Grattis till alla er som plussat. Håller tummarna för ett plus för alla er som ännu inte haft bim. Annars ses vi I bim december-tråden.

Svar på tråden BIM November 2021