Sötpöl skrev 2021-10-12 13:35:12 följande:
Hej alla fina!
Hoppar in i den här tråden jag med! Tog ur min hormonspiral häromdagen. Hade precis börjat få lite blödning så jag tror och hoppas att det är mensen som drog igång ordentligt dagen efter jag tog ur den. Blöder som en stucken gris iaf ????
Någon fler som tagit ur spiral? Första försöket efter spiral så har ingen aning om allt är som det ska direkt efter. Har fyllt i appen och borde ha ÄL nästa helg om allt stämmer. Har köpt ÄL stickor så vi får väll se ??
1/11 DomkallarmigS (andra försöket efter MA, första barnet)
3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)
3/11 Beckizen (fjärde försöket, första barnet)
4/11 börjar (sjätte försöket, tredje barnet)
5/11 Sjöhund (sjuttielfte försöket, första barnet)
5/11 Lillis85( andra försöket(efter MA), femte barnet )
5/11 Bella89 (andra försöket, tredje barnet efter 2 MA i rad)
5/11 Elin1991 (andra försöket, andra barnet)
5/11 FluffigaMoln (har tappat räkningen,första barnet)
6/11 enligt app. MommyA (tredje försöket efter MF, tredje barnet)
8/11 LJM91 (tredje försöket, första barnet)
8/11 Sötpöl (Första försöket, tredje barnet)
12/11 Ollebollen (andra försöket, första barnet)
Jag tog ut min spiral sista dagen på mensen, fick vad jag tror ägglossning som vanligt men det tog sig inte, nu är vi på andra försöket! Och mensen som kom efter uttaget av spiralen var helt galen! Aldrig blött så mycket förut haha, så det kanske behövs en cykel för att få igång systemet ordentligt
Sötpöl skrev 2021-10-12 13:35:12 följande:
Hej alla fina!
Hoppar in i den här tråden jag med! Tog ur min hormonspiral häromdagen. Hade precis börjat få lite blödning så jag tror och hoppas att det är mensen som drog igång ordentligt dagen efter jag tog ur den. Blöder som en stucken gris iaf ????
Någon fler som tagit ur spiral? Första försöket efter spiral så har ingen aning om allt är som det ska direkt efter. Har fyllt i appen och borde ha ÄL nästa helg om allt stämmer. Har köpt ÄL stickor så vi får väll se ??
1/11 DomkallarmigS (andra försöket efter MA, första barnet)
3/11 Tussilago86 (andra försöket, tredje barnet)
3/11 Beckizen (fjärde försöket, första barnet)
4/11 börjar (sjätte försöket, tredje barnet)
5/11 Sjöhund (sjuttielfte försöket, första barnet)
5/11 Lillis85( andra försöket(efter MA), femte barnet )
5/11 Bella89 (andra försöket, tredje barnet efter 2 MA i rad)
5/11 Elin1991 (andra försöket, andra barnet)
5/11 FluffigaMoln (har tappat räkningen,första barnet)
6/11 enligt app. MommyA (tredje försöket efter MF, tredje barnet)
8/11 LJM91 (tredje försöket, första barnet)
8/11 Sötpöl (Första försöket, tredje barnet)
12/11 Ollebollen (andra försöket, första barnet)
Jag tog ut min spiral förra månaden sista dagen på mensen. TROR att jag fick ägglossning för jag testade. Men det tog sig inte så nu är vi på andra försöket, dock var första mensen utan spiral helt sjuk, aldrig blött så mycket haha ! Så kanske behövdes en cykel innan graviditet så att det ordnar till sig