Inlägg från: Anonym (Jobbar på verkstad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbar på verkstad)

Blev jag lurad?

En ny reg.hållare kostar typ 20kr, vi tar inte ens betalt för dem om vi gör andra reparationer på bilen.

Kan du lägga upp en bild?

• Anonym (Jobbar på verkstad)

Jag förstod att det var mer och var otydlig, reg hållaren är det billigaste problemet.

Det ser ut som att det är buckligt bakom den men det ser inte ut att ha varit tillräckligt för att det ska vara inte skador, vad jag kan se så är det bara ytligt, håll dock koll ifall bilen läcker, kylaren sitter där bakom men som sagt, jag tror inte att det är några inre skador.

Jag jobbar inte med plåtskador så kan inte hjälpa dig med ett exakt pris men bucklan ser så pass liten ut så det hade vi kunnat trycka ut på 30-45 minuter, en ny grill kostar inte många hundralappar på skroten så du skulle nog kunna klara dig på de 3000kr då fått.

Men jag förstår faktiskt inte, är det här någon du är bekant med eftersom du har hakat upp dig på det här med avtal?

Hade jag varit du så hade jag hört av mig till honom (ni bytte väl kontaktuppgifter?) Och sagt att nu när jag har tänkt lite så känns det inte bra, jag kan swisha tillbaka dina 3000 men kommer att anmäla till försäkringsbolaget.

Och vad är du rädd för egentligen? Om du anmäler trots ert "avtal" ska han ringa försäkringsbolaget och säga "vi avtalade om att hon inte skulle anmäla", det kommer bara bli konstigt för hpnom, men jag skulle inte behålla pengarna och anmäla, antingen eller, eller så gör du som någon skrev och anmäler fast du inte vet vem som gjorde det och använder pengarna till självrisken

Svar på tråden Blev jag lurad?