• Nandez

Bonde söker fru 2021

I kväll börjar programmet, här kan man skriva om bönderna och deras dejter. 

• Svar på tråden Bonde söker fru 2021
  • Nandez
    nomina skrev 2021-12-15 21:53:05 följande:
    Nä jag känner inte heller så mellan dem.

Jag blir glad för peja och benita, de är väldigt söta ihop!
    Benita hade tydligen haft endel svåra förhållanden bakom sig och jah tror inte att peja skulle göra det svårt för henne alls!
    Jag tycker lika som dig på båda punkter
  • nomina
    Nandez skrev 2021-12-15 21:59:45 följande:

Spännande nästa gång

Verkligen! Det är ju om kärleken håller man vill se :) Hoppas det gått bra för alla!
  • Nandez
    nomina skrev 2021-12-15 22:01:33 följande:
    Verkligen! Det är ju om kärleken håller man vill se :) Hoppas det gått bra för alla!
    Det hoppas jag också
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-12-15 19:04:55 följande:
    Såg att det är två Bonde program i kväll. Del två är resan dom gör.
    Såg också att det var två avsnitt efter varann på Tv4 play så här har jag suttit och kollat båda nu.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-12-15 20:09:40 följande:
    smile1.gif

Ha, ha, en ko som heter Kenneth smile1.gif
    Började skratta högt för mig själv när jag hörde att Peja sa Kent till kossan....Tyckte han sa Kent, men det kanske var Kenneth. nå stackars ko i alla fall ha ett karl namn Skrattande
  • Johannus
    nomina skrev 2021-12-15 20:20:40 följande:
    Blev inte direkt förvånad egentligen.
    Hoppas han kontaktar hon som han tyckte om från början som lämnade
    Trodde och hoppades att han skulle ha kontaktat Jessica, men nä det blev Benita och det blev jag glad för... för dom två verkar passa varandra.

Var lite rädd när han skulle ringa en person i Stockholm att det skulle vara Heidi, men som tur var det inte så.
  • Johannus
    nomina skrev 2021-12-15 20:26:18 följande:
    Daniel gjorde rätt val! (Enligt mig) men fy va hemskt det är att se sårade unga kvinnor <3
    Håller med dig att Daniel gjorde rätt val och ja det är så hemskt att se någon bli lessen.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-12-15 20:42:02 följande:
    Backis och Evelina passar ihop
    Det var ett bra val för Backis för Erika verkade alldeles för dominant. Men tråkigt att se även henne lessen.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-12-15 20:56:56 följande:
    Och så blev det
    Jag tycker att det två passar varann, men blir lite irriterad för Lina pratar med Filip som om hon hade ett manus...Typ svårt att förklara, men hon pratar inte lättsamt. Kanske så "fint" pratar....!?
Svar på tråden Bonde söker fru 2021