-
Dom två är ett sött par och jag hoppas det blir så.Nandez skrev 2021-11-17 20:50:45 följande:Filip och Lina verkar passa ihop
-
Jag hoppas verkligen att Peja tar sig en funderare på att Heidi är för mycket.
Benita är en lugn och fin person som gillar att vara bland korna och allt som måste göras på en gård.
Camilla får jag fortfarande inget grepp om. Det verkar som om Tv teamet håller henne på avstånd
Man nästan känner att Peja är rädd för Heidi för varför skulle annars Linda komma och prata med han innan det är dags att rösta ut någon? Han är nog rädd för att rösta ut henne även om han skulle vela.
Backis har nog svårt att våga visa sina känslor för någon av tjejerna. Hoppas att han i slutändan får en rar och go tjej.
Filip har 3 fina tjejer, men hoppas att han väljer Lina.
Daniel nu när han valde ut Mikaela så hoppas jag att han tjejen som satt i mitten när han valde in. -
Nåt skumt var det med att Linda kom utan att det var val...Peja och andra sidan är lessen också för att Jessika valde att dra.....Rädd för Heidi. Tror även att Peja rådfrågade Linda hur han ska gå till väga med Heidi.Tecum skrev 2021-11-18 16:48:48 följande:Det jag reagerade mest på är att Linda kom till Peja trots att det inte var val. Vad var syftet, antingen är det som du säger att han är rädd för vad som händer när han röstar ut henne? Eller att Linda försökte påverka honom till att INTE rösta ut eller stöta bort Heidi förrän vid slutvalet då Heidi är den profil det i år väldigt slätstrukna programmet behöver? Väldigt fult i så fall men jag har inga illusioner för vad TV 4 kan ta sig till. Har hört andra medverkande bönder berätta hur teamet försöker påverka valen.
Håller med om att Benita är bäst för Peja. Heidi är värdelös på en djurgård, fattar inte varför hon öht sökte till programmet?
Backis verkar inte känna något riktigt hett för någon av tjejerna. Men det kan vara TV som luras.
Heidi passar inte in på en bondgård, det såg man redan när dem skulle måla uthuset....(hon satte sig och sola). Inte visades det heller om Heidi tvättade kornas spenor innan dem skulle mjölkas. Helt klart kan Tv 4 påverka hur Heidi ska vara i programmet, men det stör för både Peja och oss tittare. -
Håller med om att Heidsi har kontrollbehov. Hur ska Peja kunna jobba själv på gården om hon begär att han ska bara göra det hon vill.Tecum skrev 2021-11-18 21:28:16 följande:Absolut! Även om hon är snygg och attraktiv är hon big no-no som relationspartner. Kontrollbehov är bara förnamnet...
Alltså tänk bara när hon i går sa åt Peja " Jag har köpt badbyxor åt dig"....Vad vet hon vilka badbyxor Peja vill ha, men hon ska styra honom för badbyxorna var likadana som hon själv har.....Varningsklocka RING bör Peja tänka. -
Håller med dig.....Nandez skrev 2021-11-22 20:48:04 följande:Tycker att Heidi är obehaglig
-
Ja det vore det, men jag tror att Peja är för feg att rösta ut henne.BeautifulLiz skrev 2021-11-23 20:22:06 följande:Det bästa vore om Heidi fick säga adjöss i morgon.
-
Jag tänker mig att Peja fortfarande tänker på Jessica. Hon som lämnade och har nu svårt att välja mellan dessa 3 som är kvar, men jag önskar att han röstar ut Heidi.Nandez skrev 2021-11-24 20:03:42 följande:Mycket känslor hos Peja
-
Daniel och Klara är ju söta tillsammans. Alice verkar inte vara en lant tjej.Nandez skrev 2021-11-24 20:42:26 följande:Vet inte vem som passar bäst med Daniel
-
Jag hade hoppats att Backis hade känt mera för den Mörkhårige med rött i håret, men det verkar som att han dras åt ett annat håll nu.Nandez skrev 2021-11-24 20:49:39 följande:Inte lätt för Backis nu
-
Jag skulle inte passa in i Filips familj. Filips yngsta syster hade jag svårt för, dom två andra syskonen vara tysta.Nandez skrev 2021-11-24 20:51:55 följande:Många nära och kära hos Filip
Verkar vara "fint" folk.