Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Bonde söker fru 2021

Men vet inte om jag hängde med nu, bor daniel och klara grannar eller?

• nomina
    Nandez skrev 2021-12-15 21:34:12 följande:

Golf är nog inte Backis och Evelinas grej

Haha kanske inte, men dom är söta ihop. Backis, jätte gentlemannen :))
  • nomina
    Nandez skrev 2021-12-15 21:42:41 följande:

Filip och Lina känns inte så äkta

Nä jag känner inte heller så mellan dem.

Jag blir glad för peja och benita, de är väldigt söta ihop!

Benita hade tydligen haft endel svåra förhållanden bakom sig och jah tror inte att peja skulle göra det svårt för henne alls!
  • nomina
    Nandez skrev 2021-12-15 21:59:45 följande:

Spännande nästa gång

Verkligen! Det är ju om kärleken håller man vill se :) Hoppas det gått bra för alla!
  • nomina
    Tecum skrev 2021-12-16 19:01:50 följande:

De bor nog inte grannar men i typ samma kommun. Daniel kör vägkantsklippning på entreprenad och då har man ett område kanske som en kommun att röra sig i. Praktiskt att de bor nära, det underlättar förhållandet. De känns som en perfect match, om inte TV4 lurat oss...

Filip har valt fel hela tiden, även igår. Det blir nog inget av han och Lina.

Backis och Evelina håller nog ihop åtminstone ett tag.

Tycker inte ni också att Peja är för velig? Jag tvivlar på att det håller mellan honom och Benita, tveksamhet inför slutval brukar vara ett dåligt tecken.

Jo så är det säkert. Är själv uppväxt på landet och känner inte till varenda bonde runtom, man bara jämnåriga eller de närmsta :p

Om filip o lina så vet jag förvisso inte hur lång tid emellan resan och slutvalet är, men de hade inte träffas. De kan ju bo långt ifrån varandra.

Jag ogillar att lina hela tiden "ser på filip hur han mår" och berättar det för honom.

Jag tror inte att peja är velig, tror bara att det blev skitjobbigt med heidi på gården och ett tv-team över honom mitt i allt detta.
  • nomina
    Nandez skrev 2021-12-22 19:46:53 följande:

Snart dags med två timmar Bonde

Jag hänger ju aldrig med! 2 timmar, tjohoo :))
  • nomina
    Nandez skrev 2021-12-22 20:01:47 följande:

Det verkar lovande

Blev precis på minuten klar med årets julköttbullar också. Så kul att få återblick!
  • nomina

Jag har svårt att se annat än att de kommer leva lyckliga i alla sina dagar! Hoppas på ett vackert bondebröllop och att de får många fina barn ihop!

• nomina
    Nandez skrev 2021-12-22 20:19:14 följande:

Vilken söt kalv hos Peja

Såååå söt!
  • nomina

Verkligen!

Jag blir så glad av att se nykära sitta sådär. Vill bara ha hem gubben och pussas jag med :D

• nomina

Ja han hade passat bättre med elinor eller tjejen som åkte innan..

• nomina

Hon är mognare och han behöver det. Hoppas nu de får ett fint liv och barnen kommer bli bedårande :)

• nomina

Många säsonger jag inte sett. Men visst är det fint hur de hittat kärleken och fått småttisar!

• nomina

Åh minns detta par! Så fina!

Här sitter man gravid och gråter över deras bebislycka!!

• nomina
    Nandez skrev 2021-12-22 21:36:15 följande:

Så söt baby

Ljuvlig!
  • nomina
    Nandez skrev 2021-12-22 21:52:01 följande:

Det har blivit ganska många par genom åren

Verkligen! Förstår Lindas entusiasm med all kärlek och barn som det lett till!
Svar på tråden Bonde söker fru 2021