Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2021

nomina skrev 2021-12-16 19:10:49 följande:
    Jo så är det säkert. Är själv uppväxt på landet och känner inte till varenda bonde runtom, man bara jämnåriga eller de närmsta :p

Om filip o lina så vet jag förvisso inte hur lång tid emellan resan och slutvalet är, men de hade inte träffas. De kan ju bo långt ifrån varandra.
    Jag ogillar att lina hela tiden "ser på filip hur han mår" och berättar det för honom.
    Jag tror inte att peja är velig, tror bara att det blev skitjobbigt med heidi på gården och ett tv-team över honom mitt i allt detta.
    Tror inte heller att Peja är velig
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-16 22:18:27 följande:
    Läste om att Peja och Benita haft kontakt efter det att hon valdes ut direkt så därför kunde hon direkt bestämma att åka på resa med Peja. Blir en massa skriverier hit och dit efteråt.
    Jag läste också om detta
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-16 22:19:54 följande:
    Ja det gör dem....Hoppas verkligen det håller så att han inte blir åter besviken på allt vad kärlek innebär.
    Det hoppas jag med
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-16 22:22:30 följande:
    Kan det vara att det är av rikare rang bönder och inte Torpare som dem blir så stela eller ...Nä vet inte, men stelare blev både Lina och Filip när dem blev ensamma.
    Ja verkligen mycket stelt
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-16 22:25:37 följande:
    Ett avsnit...."Hur gick det sen".......Då kanske vi får svaret om alla har sina kärlekar kvar eller om det svalnat efter att kamerorna inte är kring dem mer.

Tror dock att Daniel och Klara kommer att hålla i hop.
    Japp, då får vi veta
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-16 22:29:20 följande:
    Jag tror att Peja valde att välja ut både Camilla och Benita så att ingen skulle bli sårad, men samtidigt så har jag läst att Benita och Peja har direkt efter haft kontakt och att det var ingen hemlighet att han kom till Stockholm för Benita.....Om det håller för dessa två vet vi inte, men jag hoppas för dom passar varann.
    Så kan det vara
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-17 17:38:35 följande:
    Ja jag tror att Camilla blir ännu mer sårad när hon ser och läser allt efter. På nåt sätt skulle jag vela att det blev annorlunda lagt på BF för det är fruktansvärt att se det 3 som åker ut bli lessna. Sammanlagt 12 lessna tjejer. Och säger det igen att alla som söker sig till BF vet att det bara är en som väljs så det är deras problem när det väl väljs bort.

Jag skulle inte våga ställa upp att bli förnedrad i Tv. 
    Dom vet förutsättningarna
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-21 22:31:56 följande:
    Ja så är det....Förhoppnings vis så börjar Farmen snart.
    Farmen är på gång
Svar på tråden Bonde söker fru 2021