Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2021

Johannus skrev 2021-12-03 14:29:24 följande:
    Jag uppfattar Cathrin som blyg och försiktig, men känner inte henne så kan inget säga.

Lina som Filip valde ha kvar ser jag som en rikemans kvinna eftersom hon valde att Bjuda ut Filip på date. Och att hon hade bett sin bror komma med båt och allt var färdig serverat på stranden. Det var lite som att visa att hon är lite mer än det andra tjejerna. 

Nå han gör som han vill Skrattande
    Så uppfattar jag också Cathrin
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-03 14:33:54 följande:
    Backis vet inte vad han vill....Han är alldeles för osäker på sig själv. Ger man inte av sig själv får man heller inte nåt tillbaka.
    Jag håller med dig
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-12-03 19:38:57 följande:
    Undrar hur många avsnitt det är kvar.

Jag tyckte det var jättetrist att Backis valde bort Cathrine, jag hade hoppats att hon skulle bli vald till slut. Nu hoppas jag på Evelina istället. Erika känns bara... fel. Kan inte sätta fingret på vad som skaver men något är det.

Filip, nu när Mathilda fick lämna så känner jag att det är skit samma vilken han väljer.

Daniel, solklart Klara!

Peja? Det viktigaste är ändå att Heidi åkt hem. Tycker att han passar bäst med Benita. Inget fel på den andra kvinnan men jag har inte fått något alls grepp om henne.
    Det är nog inte så många avsnitt kvar
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-03 20:32:31 följande:
    Det är nog inte många avsnitt kvar.

Kan varken med Evelina eller Erika....Erika visade svartsjuka när Backis var på date med Evelina....

Hoppas att Benita och Peja blir ett .....Om det sen håller vet man inte.
    Ja, Peja och Benita passar ihop
  • Nandez
    Tecum skrev 2021-12-04 11:01:11 följande:
    Backis får svårt vem han än väljer.

Filip valde bort den bästa.

Vi tittare ser det självKlara!. Hoppas Daniel också ser det...

Peja väljer nog Benita men jag tror inte att det håller.
    Hoppas att det håller mellan Peja och Benita
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-12-04 11:07:55 följande:
    Jag tycker ärligt talat lite synd om Backis.
    Han är så snäll och go, känslig och fin. Han skulle kunna ge sin kvinna ett underbart liv ihop. 
    Nåja, när han insett sitt misstag så kan han ju alltid ringa till Cathrine. Hjärta

Exakt, Filip  hade en kvinna som han inte "såg" pga de andra. Han behöll två accessoarer känner jag. 
    Fast vad vet vi hur han känner långt där inne i hjärteroten?

SjälvKlara Klara! {#emotions_dlg.flower}

Peja ja... visst är det så att den andra kvinnan liksom inte lyfts fram alls? Jag känner liksom att jag inte fått något som helst grepp om henne.
    Jag håller med om Backis
  • Nandez
    nomina skrev 2021-12-07 22:25:44 följande:
    Borde vara sista valet imorgon?
    Man tycker ju det
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-07 22:32:20 följande:
    Ja det borde det om dem ska hinna göra sin resa med den bonden väljer. Om man nu får resa i pandemin.
    Vet inte hur dom gör
Svar på tråden Bonde söker fru 2021