Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2021

Cathrin som får lämna Backis, verkade vara ett svårt val för honom

• Nandez
    nomina skrev 2021-12-01 20:58:41 följande:
    Jag tycker att daniel och klara, den lilla utan smink passar bra ihop. De är tom lika varandra till utseendet! ^^
    Okej
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-01 23:10:26 följande:
    Jag tror nog att Peja var rädd för Heidi och vågade inte säga henne sanningen förrän Linda kom och var ett stöd för honom.

Väldigt skönt att Heidi valde att lämna för det har varit ett störande moment att ha henne med dom andra tjejerna.
    Jag håller med dig
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-01 23:12:38 följande:
    Jag ser inte att Alice riktigt passar in på en bondgård. Starkt sminkad och lite stats vibbar får jag av henne, men annars så är hon en glad tjej och skrattar lika massor som Daniel.
    Ja, hon är en glad tjej
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-01 23:16:23 följande:
    Trist att Filip valde ut Mathilda för hon verkade snäll och fin. 

Tror att Filip gör som hans systrar vill....Det ska vara en tjej som kommer från en lika (fin) familj som dem kommer från......"Godsägare".....Kanske har jag fel, men den känslan får jag.
    Vet hur Filip väljer och hur det blir men spoilar inte
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-01 23:19:02 följande:
    Backis, Backis......varför valde du ut Cathrin? Nu har du bara kvar 2 dominanta brudar kvar och du själv är from som ett lamm.
    Undrar om han vet vad han vill
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-12-01 23:20:08 följande:
    Håller med dig ...Daniel och Klara så söta i hop.
    Har lite svårt för Klara men det är ju Daniels val som är viktigt 
  • Nandez
    Tecum skrev 2021-12-02 11:21:35 följande:
    Jag uppfattar Cathrin som lika dominant som de andra., Verkar som att han dras till, eller drar till sig, den sortens kvinnor. Enligt en kompis har han ju haft problem i tidigare relationer med brudar som kör med honom.

Tror också att lillasyster påverkat Filips val. Jag gillar inte Lina, den lilla, Hon verkar också dominant och vill göra allt på sitt sätt. Men hon går nog bra ihop med Filips systrar - eller inte... smile5.gif Den som går in i relation med Filip måste ha skinn på näsan för att hantera systrarna.
    Ja, han verkar dras till den sorters tjejer 
  • Nandez
    Tecum skrev 2021-12-02 11:29:03 följande:
    Undrar hur Peja hade gjort om inte Heidi lämnat frivilligt? Där hade han tur som slapp valet. Upplever honom som velig och jag får vibbar om att de kvarvarande kvinnorna ser det som lite oattraktivt. De vet också att Heidi var favoriten från början och kan känna sig som andrahandsval.

Heidi gjorde bort sig med svartsjukan, annars hade hon nog vunnit. Men hon passar inte på en mjölkgård, bättre då med en godsägartyp som Filip.
    Svartsjukan var verkligen extrem
  • Nandez
    nomina skrev 2021-12-02 14:52:33 följande:
    Jag håller med dig om den andra tjejen, hon passar inte riktigt in på landet på nåt sätt. Ser konstigt ut med orange ansikte av foundation, lösfransar, stora pärlor i öronen mm. Kommer hon någonsin lyfta ett finger på gården förutom att inreda hemmet?
    Nu är jag elak och säkert väldigt generaliserande men det är uppfattningen jag får.

Heidi ger mig dåliga vibbar, hon säger att hon inte ska ödsla mer tid på peja, men det känns som hon kommer stalka honom.

Ang filip så skulle han inte valt bort hon som fixk åka nu. Både han o hans familj sa att hon är trygg i sigsjälv. Dessutom naturlig och jättesöt, att vara trygg i sigsjälv är ju otroligt viktigt tycker jag.
    Backis, ja svårt att hitta en mindre dominant kvinna när han släpar sig fram i livet med svansen mellan benen...
    Som sagt så får jag inga bra vibbar av henne men det är Daniels val som är viktigt
Svar på tråden Bonde söker fru 2021