Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2021

nomina skrev 2021-11-25 21:53:04 följande:
    Blev paff när jag såg en bekant hos Backis XD

Märker att jag småler mycket under programmet, så gulligt med fjärilar i magen på folk!
    Spännande
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-25 21:56:58 följande:
    Håller med dig om Mikaela, men Klara verkar också vara en fin tjej.
    Klara verkar vara en fin tjej 
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-25 22:02:39 följande:
    Helt klar är Filip Godsägare och tillhör finare familj och och andra sidan så har han ju även valt sina tjejer som ser rika eller garanterat är från rika familjer. Lilla systern skulle nog aldrig accepterat en vanlig lant tjej till Filip.

Annars tycker jag att Filip hittills uppfört sig som en snygg snäll bonde. (Han kanske inte är som syrran sin)
    Jag håller med dig
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-25 22:03:46 följande:
    Jaa han verkar det......Ok alla hans tjejer är bra på sitt sätt.
    Absolut
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-25 22:05:06 följande:
    3 bönder måste rösta ut en tjej vilket innebär att Daniel får mer tid med sina 2 kvar......Eller luras produktionen.
    Ingen aning
  • Nandez
    nomina skrev 2021-11-26 18:29:44 följande:
    Hehe ja tyvärr har mina möten med henne inte varit positiva så jag hoppas inte han väljer henne. Eller att han tar fram de goda sidorna iallafall.

Jag är ikapp alla avsnitt nu och måste säga att Heidi är jobbigt svartsjuk. Visst är det en konstig miljö de är i, men hade jag varit Peja hade jag inte kunnat inleda ett förhållande med de vibbarna. Hon som lämnade själv verkade passa honom bäst!
    Ok, hoppas att han inte väljer henne

Håller med om Heidi, ja hon som lämnade passade bra med Peja
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-26 19:09:01 följande:
    Menar du Evelina? Jag hoppas att Backis väljer och ha kvar tjejen med mörkt hår och rött i topparna. 
    Vet inte om det är Evelina som menas
  • Nandez
    nomina skrev 2021-11-27 19:41:51 följande:
    Det spelar ingen roll. Jag hoppas han väljer rätt för honom oavsett vem av dem!
    Okej
  • Nandez
    nomina skrev 2021-11-28 19:09:32 följande:
    Kände efter jag gjort inlägget att det var väldigt onödigt att skriva det.

MEN idag upptäckte jag att det fanns två avsnitt till som jag inte sett! Perfekt ikväll när gubben åkt på jobb :)
    Ok

Då har något roligt att titta på  
Svar på tråden Bonde söker fru 2021