Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2021

Jobbigt när dom blir så ledsna 

• Nandez
    Tecum skrev 2021-11-10 22:01:51 följande:
    Inte särskilt men Peja är visst väldigt känslig.
    Heidi försöker manövrera ut de andra och få dem att åka frivilligt. Peja är rädd för just det och blir väldigt på och fysisk för att hålla dem kvar. Risken är att de övertolkar, känner sig utvalda och blir ledsna när han väljer. Två måste ju bort...
    Du har en poäng
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-10 23:30:57 följande:
    Nä det var inte dramatik jag såg i alla fall, tror att i slutet på förra veckans program så skulle det LÅTA så eftersom Jessika valde att lämna och det har synts i tv att Peja är lite betuttat av henne. 
    Jag börjar bli trött på Pejas beteende, han berättar för tjejerna vad dem ska göra för att han ska förstå att dom vill ha honom....Skulle inte klara av en sådan karl.....Kärlek kommer spontant när känslorna börjar svalla. Kärlek behöver egentligen inga ord. Ögonen säger massor vad man vill.

Men visst kommer det att hända dramatik i Pejas gård eftersom Heidi kommer att visa sin svartsjuka och nu vet ju det andra tjejerna också att Heidi ör tok svartsjuk. Hoppas bara att dom andra tjejerna ger järnet för att fånga Pejas uppmärksamhet dock utan svartsjuka.

Backis är alldeles för känslosam...man ser att han mår dåligt när han måste rösta ut någon. Men jag hoppas att Cathrin och han blir ett par.

Filip vet jag inte vad jag ska säga om ....tjejerna ser nästan lika dana ut.

Daniel vet inte där heller vad jag ska säga. Om han inte var så fnittrig så kanske det skulle verka mer seriöst.
    Ingen dramatik alls
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-11 21:41:55 följande:
    Alla avsnitten avslutas som om det skulle vara dramatik eller annat för att inte förlora tittare. Dock har jag läst på flera olika medier att Peja bör rösta ut Heidi enligt tittarna för det ser inte bra ut i tv att hon visar sin svartsjuka.
    Jag tror att det andra tjejerna hos Peja kommer också att lämna programmet om Heidi ska få bestämma deras vistelse hos Peja.
    Det tror jag med
Svar på tråden Bonde söker fru 2021