Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Bonde söker fru 2021

Backis är lite gullig

• Nandez
    Tecum skrev 2021-11-03 21:22:15 följande:
    Han har själv bäddat för det med sin mesighet. Heidi äger programmet, hon är en verklig profil och dessutom snygg. Skulle inte förvåna mig om hon dyker upp i andra TV-sammanhang så småningom. Men lat, väldigt dåligt att bara gå och sätta sig när de andra målade. Det duger inte på en gård.
    Sen vet jag inte hur de målar, brukar inte ni också börja längst upp så färgen inte droppar på det redan målade? Eller har han så dåliga stegar att ingen vågar stå på dem?
    Jag tycker att hon är obehaglig, att älska någon så fort är inte normalt vilket inte Peja inte heller tycker. För mig så där mycket svartsjuka oattraktivt och osunt. Hon har svårt att fungera i grupp vilket inte heller är någon fördel.
  • Nandez
    Tecum skrev 2021-11-03 22:04:36 följande:
    Du har rätt, hon känns inte ärlig med det där "älskandet", tydligen är hon den typen som vill vinna till varje pris och då tar hon till de knep som behövs. Såna har vi sett förut i BSF, vem minns inte hon som fick bonden men sen inte kom till flygplatsen då de skulle resa.
    Så det blir nog inget med Peja, men jag står fast vid att hon är en profil och den  man kommer att minnas när programmet är slut
    Kommer nog att minnas henne som en obehaglig deltagare, jag håller med om det övriga
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-04 00:16:41 följande:
    Alltså denna Heidi...Jag skulle tycka hon var skrämmande med sitt sätt. Hon kan inte umgås med det andra tjejerna. Hon har redan skällt ut Peja med att han varit otrogen. Hållit på att messa honom på natten (sjuk svartsjuka). Men däremot tyckte jag att det var fel av Peja att säga att hon är en av hans favoriter (inte ge förhoppningar) för nu kommer hon att göra ännu mer hemska saker......Och som sagt verkar det bli drama i nästa program. 

Filip tror jag redan har bestämt vem han vill ha i slutet. 

Backis gillar ju alla tjejerna och vågar inte ta för sig ordentligt.

Daniel blir jobbig med sitt blyga sätt. Man kan bara inte sitta tyst och skratta
    Jag håller med dig om Heidi
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-11-04 16:23:09 följande:
    Du tänker på Simon som fick åka till Rhodos (tror jag) själv, han ringde och ringde men hon hade stängt av mobilen. Också ett jäkla sätt.

Jo, jag kommer minnas Heidi som den där svartsjuka smått obehagliga kvinnan som kallar andra kvinnor för kossor och slänger sig med "jag älskar dig" fast de inte ens känner varandra.

Undrar hur hon känner nu efter inspelningarna är över.
    Jag håller helt och hållet med dig
Svar på tråden Bonde söker fru 2021