Inlägg från: nomina |Visa alla inlägg
  • nomina

Bonde söker fru 2021

Jag har precis börjat titta på säsongen, avsnitt 3 nu :)

• nomina
    Nandez skrev 2021-11-25 21:43:00 följande:

Du har mycket roligt att se

Blev paff när jag såg en bekant hos Backis XD

Märker att jag småler mycket under programmet, så gulligt med fjärilar i magen på folk!
  • nomina
    Nandez skrev 2021-11-26 18:21:27 följande:

Spännande

Hehe ja tyvärr har mina möten med henne inte varit positiva så jag hoppas inte han väljer henne. Eller att han tar fram de goda sidorna iallafall.

Jag är ikapp alla avsnitt nu och måste säga att Heidi är jobbigt svartsjuk. Visst är det en konstig miljö de är i, men hade jag varit Peja hade jag inte kunnat inleda ett förhållande med de vibbarna. Hon som lämnade själv verkade passa honom bäst!
  • nomina
    Johannus skrev 2021-11-26 18:47:58 följande:

Ursäkta att jag blandar mig i din text, men vem menar du som du inte har haft positiv möten med (hänger inte med) Vem ska inte välja henne?

En av backis tjejer
  • nomina
    Johannus skrev 2021-11-26 19:09:01 följande:

Menar du Evelina? Jag hoppas att Backis väljer och ha kvar tjejen med mörkt hår och rött i topparna. 

Det spelar ingen roll. Jag hoppas han väljer rätt för honom oavsett vem av dem!
  • nomina
    Nandez skrev 2021-11-28 18:48:36 följande:

Okej

Kände efter jag gjort inlägget att det var väldigt onödigt att skriva det.

MEN idag upptäckte jag att det fanns två avsnitt till som jag inte sett! Perfekt ikväll när gubben åkt på jobb :)
  • nomina
    Nandez skrev 2021-11-28 22:24:38 följande:

Ser fram emot nästa avsnitt

Oh ja, nu blir det spännande! Ju mer jag tittar ju mer obehaglig blir heidi, stackars peja!

Synd att louise eller vad hon hette som lämnade själv åkte för hon verkade va lika busig och även trygg i sigsjälv.
  • nomina
    BeautifulLiz skrev 2021-12-01 17:02:36 följande:

Jag har ju tittat i förväg som vanligt och ska spoila lika lite som vanligt också.

Det enda jag säger nu är att detta avsnitt inte är en ljummen filmjölk som förra veckans var.

Oh finns det redan ute nytt avsnitt?! Trodde det gick på torsdagar :))
  • nomina

Hon hade varit lika hemsk om inte värre i förhållandet. Sjukligt svartsjuk!

Svar på tråden Bonde söker fru 2021