Bonde söker fru 2021
Jag har en känsla av att jag sett dessa deltagare redan innan eller har det gått så många reklam om dem så därför jag tycker det....Dock kollar jag sällan på tv då jag jobbar sent.
Jag har en känsla av att jag sett dessa deltagare redan innan eller har det gått så många reklam om dem så därför jag tycker det....Dock kollar jag sällan på tv då jag jobbar sent.
Jag kollade på deltagarna från 2020 och där kände jag ingen, men årets som sänds nu verkar alla som jag sett redan en gång.
Läste nåt kort om att en tjej skulle vara med, men att det inte blev så.......men kom inte in i artikeln då jag inte prenumerar tidningen.
Bakning verkar viktigt för Daniel
Backis är lite gullig
Blev nästan glad att Backis inte valde Denise för hon passar bättre med en romantisk kille. Söt tjej som nog inte blir länge ensam. Backis är nog efter att få en Hemmafru som lagar mat och tar hand om honom. Ok jag menar inte att vara elak, men min känsla bara blev så.
Peja kommer nog få det svårt på gården då han redan pussats med två. Kommer nog vara svartsjuka på den gården.
Filip trodde jag inte att han skulle välja den han valde sist utan den mörka tjejen brevid, men, men.
Daniel är på tok för blyg för att tjejerna ska orka vara hela sommaren hos honom, men vem vet han kanske ändrar sig när dem är på hans gård.
Trist och se lessna tjejer som åker ut, men det kommer säkert gå bra även för dem.
Ska bli kul och se hur tjejerna är när dom kommer till gårdarna.