Inlägg från: Anonym (Oj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oj)

Hade du kunnat dejta en porrskådis?

Anonym (Kvinna) skrev 2021-09-29 14:29:46 följande:

Nej. Jag är inte intresserad av att vara tillsammans med någon vars yrke är att ha sex med andra så att människor ska ha något att onanera åt.

Vad är det för fel att onanera?
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-09-29 15:50:08 följande:

Jag sa aldrig att det är fel att onanera! Jag vill bara inte vara tillsammans med någon som spelar in sexvideos med andra i syfte att tjäna pengar på att folk onanerar åt detta. Vill ha en partner som har sex med mig och bara mig. Inte en person som har sex med andra och visar sig naken öppet för allas beskådning.

Ok, ber om ursäkt för den dåliga läsförståelsen, varför vill du inte att folk ska ha material att onanera till, varför bryr du dig om andras onanivanor? Förstår helt enkelt inte värderingen bakom att det skulle vara fel att göra material för människor att onanera åt
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-09-29 16:18:47 följande:

Min partner ska inte vara en av de människor som har sex med andra i syfte att göra onanimaterial åt andra människor. Så enkelt är det.

Vad andra gör bryr jag mig inte om, men min partner ska inte ägna sig åt detta.

Menar du att du inte tycker syftet i sig är fel, utan du vill inte att just den du är ihop med ska hjälpa dessa onanister?
Svar på tråden Hade du kunnat dejta en porrskådis?