Inlägg från: Anonym (Google is your friend) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Google is your friend)

Motsvarande familjeliv

Anonym (Ts) skrev 2021-10-06 16:03:05 följande:
    Jag också. Men fick inget svar.. vet inte vad jag ska googla på ens för att hitta dessa. Om jag visste hade jag ju inte ställt frågan här...
    Har du ens försökt med några som helst sökord.....?

www.google.com/search&oq=family+discussion+forum&aqs=chrome..69i57j0i22i30l3.7777j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
    Anonym (Ts) skrev 2021-10-06 16:09:55 följande:
    Ja, det har jag. Och nej, det kommer inte upp några forum motsvarande familjeliv som även handlar om ofrivilligt barnlöshet när jag googlar på "family discussion forum"

Du och Mia verkar ju inte heller veta eftersom ni inte kan ge några tips på specifika forum...
    Naturligtvis finns det, du måste ju GÅ IN i forumen och kolla, precis som du gör här.
    Anonym (Ts) skrev 2021-10-06 16:33:37 följande:
    Vilket är precis det jag gjort.. så vad heter forumen då?
    Kollade du ens länken jag skickade.....?
    Anonym (Ts) skrev 2021-10-06 16:53:00 följande:
    Men JAAA! har du någon specifik hemsida som du vet om eller inte?
    Jajjamänsan, en hel lista!! www.google.com/search&oq=family+discussion+forum&aqs=chrome..69i57j0i22i30l3.7777j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
    Anonym (Ts) skrev 2021-10-06 16:53:00 följande:
    Men JAAA! har du någon specifik hemsida som du vet om eller inte?
    Länken funkade visst inte längre men om du GOOOOOOGLAR på "family discussion forum" så får du upp 523 000 000 resultat. Nåt borde passa.

Om du dessutom söker på "family discussion forum problems conceiving" får du ännu mer specificerat, "bara" 429 000 000 träffar då....

Man kan också söka på "family discussion forum problems conceiving message board" så får man också en massa träffar. Lycka till du :)

Svar på tråden Motsvarande familjeliv