Motsvarande familjeliv
Jag vill gärna ha tips på amerikanska forum som motsvarar familjeliv och där man även kan diskutera med andra som har svårt att få barn.
Jag vill gärna ha tips på amerikanska forum som motsvarar familjeliv och där man även kan diskutera med andra som har svårt att få barn.
Puff
En snabb googling visar att det finns hur mycket som helst. Funkar inte din googleknapp?
Ingen som vet?
vill oxå veta vilka sidor du funnit =)
Har du ens försökt med några som helst sökord.....?
www.google.com/search&oq=family+discussion+forum&aqs=chrome..69i57j0i22i30l3.7777j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
ja hur svåert ska det vara att skriva vad dessa hemsidor heter istllet för googla.. om man nu vet några hemsidor..
Håller med. Tröttsamt med folk som skriver googla och en snabb googling men själva har de inget att hänvisa till. De uppsökte nog ganska snabbt att det inte bara är att googla..
Naturligtvis finns det, du måste ju GÅ IN i forumen och kolla, precis som du gör här.
Kollade du ens länken jag skickade.....?
Länken funkade visst inte längre men om du GOOOOOOGLAR på "family discussion forum" så får du upp 523 000 000 resultat. Nåt borde passa.
Om du dessutom söker på "family discussion forum problems conceiving" får du ännu mer specificerat, "bara" 429 000 000 träffar då....
Man kan också söka på "family discussion forum problems conceiving message board" så får man också en massa träffar. Lycka till du :)
Enda jag vet är wedding bee (finns speciell forum där det diskuteras),. Annars har du mumsnet som är brittisk.
Reddit har ett specifikt forum där också.