Inlägg från: Tvillingarna14 |Visa alla inlägg
  • Tvillingarna14

Fler med recidiverande depression? Hur orkar man?

Äter du medicin? Är själv en person med återkommande depressioner och har testat olika preparat, men det var inte förrän jag provade att kombinera olika läkemedel som jag på riktigt började må bra en längre period. Och mår fortfarande bra ska tilläggas. Kombon är Citalopram, Voxra och Lyrica. Ta hand om dig. Jag vet precis hur det känns att må skit.

• Tvillingarna14

Äter du medicin? Är själv en person med återkommande depressioner och har testat olika preparat, men det var inte förrän jag provade att kombinera olika läkemedel som jag på riktigt började må bra en längre period. Och mår fortfarande bra ska tilläggas. Kombon är Citalopram, Voxra och Lyrica. Ta hand om dig. Jag vet precis hur det känns att må skit.

• Tvillingarna14
    Frankie Bean skrev 2021-09-24 20:56:14 följande:

Ja, äter en kombination av 3 olika läkemedel. Har även en samtalskontakt. Men trots det...

Aha, jag förstår. Har du testat Lyrica? Tror det är mycket tack vare den som jag hållit mig ovanför vattenytan en längre period. Tar bort ångest och oro. Kan känna glädje igen. Om du inte testat så kanske det kan vara värt ett försök.
Svar på tråden Fler med recidiverande depression? Hur orkar man?