Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Vad får man säga utan att tråden blir avstängd.

Skugga skrev 2022-02-17 11:04:33 följande:

Tycker ändå att det är konstigt . Jag skriver helt vanliga frågor. Typ som det här med trafikskolan och allt om detta. Inklusive ....er och annat information  man kan tänka sig. Like med lägenheter eller hjälp eller annat som man vill veta. Och det här med kirurgi, utredningar och mycket annat som man vill lägga till. Nu vågar jag inte eftersom allt av detta tars ju bort.

Som nån föreslog så kanske du inte följer reglerna så bra som du tror. Att trådar tas bort handlar annars nästan alltid om att de spårar ur, och är alltså inte alltid trådstartarens fel. Men om du själv diskuterar på ett väldigt hetsigt sätt så kan det så klart vara bidragande. En annan stor orsak att trådar tas bort är för att de sprider ohälsosamma diskussioner, t ex kring självmord eller antidemokratisk propagande mm.
  • Anonym (Anonym)
    Skugga skrev 2022-02-17 11:24:38 följande:
    Men jag skriver inget verbalt eller något liknande som skulle störa någon. Och det är sant Polan. Och jag brukar vara försiktig.
    Ordet "verbalt" betyder inte det du tycks tro. Verbalt = muntligt. Men det är ju bra att du försöker hålla god ton, vissa trådar blir man trötta av när två användare går igång och bara tjafsar sönder allt. Förstår inte varför admins inte sitter och surfar aktivt på forumet och plockar bort sånt i realtid istället för att sitta och vänta på anmälningar.
Svar på tråden Vad får man säga utan att tråden blir avstängd.