Inlägg från: Skugga |Visa alla inlägg
  • Skugga

Vad får man säga utan att tråden blir avstängd.

Kära familjeliv. I över fem år så har jag varit medlem hos er. Det är underbart

Men Dom senaste 3 åren har min tråd blivit borttagen när det kommer till vissa saker. Vad jag har lärt mig är att aldrig prata om pengar på denna forum. Oavsett vad det handlar om. Även om det inte handlar om ekonomi. Så kan det handla om mycket annat som att veta pris på detaljer eller annat som man är nyfiken på. Sen, utav det övriga kan det ha med hälsa och vård att göra. Till exempel, kirurgi och opperation. Genom det, så har ni stängt mina trådar liksom. Jag gör inget brott i alla fall. Men ni kan ge mig ett svar varför ni eller om det är er moderator so. Tar bort tråden för att den antingen ser att det bryter mot villkoren ni kanske har ändrat. Så jag vet inte vad jag ska lägga ut för trådar längre. Det är mycket ni har lyckats stänga av. Trots att jag följer reglerna.

• Svar på tråden Vad får man säga utan att tråden blir avstängd.
  • Skugga

Tycker ändå att det är konstigt . Jag skriver helt vanliga frågor. Typ som det här med trafikskolan och allt om detta. Inklusive ....er och annat information  man kan tänka sig. Like med lägenheter eller hjälp eller annat som man vill veta. Och det här med kirurgi, utredningar och mycket annat som man vill lägga till. Nu vågar jag inte eftersom allt av detta tars ju bort.

• Skugga
    Anonym (Anonym) skrev 2022-02-17 11:12:00 följande:
    Som nån föreslog så kanske du inte följer reglerna så bra som du tror. Att trådar tas bort handlar annars nästan alltid om att de spårar ur, och är alltså inte alltid trådstartarens fel. Men om du själv diskuterar på ett väldigt hetsigt sätt så kan det så klart vara bidragande. En annan stor orsak att trådar tas bort är för att de sprider ohälsosamma diskussioner, t ex kring självmord eller antidemokratisk propagande mm.
    Men jag skriver inget verbalt eller något liknande som skulle störa någon. Och det är sant Polan. Och jag brukar vara försiktig.
Svar på tråden Vad får man säga utan att tråden blir avstängd.