BF juni 2022
Jag har en son som fyller 3 år i januari.
Så nu börjar man ju längta efter syskon :)
Har du barn?
Jag har en son som fyller 3 år i januari.
Så nu börjar man ju längta efter syskon :)
Har du barn?
Mm bra val :) Eller hur, det tar aldrig slut? finns så mycket goda rätter.
Vilken härligt bröllopsmiddag :) Låter fantastiskt gott!
Jo jag gillar att laga mat. Det tar ju sin lilla tid att laga men det är verkligen värt det.
Oj vad lyxigt, då har ni tur med andra ord :)
Vad långt ni redan kommit i tråden! Smyger mig in här efter ett mkt svagt pluss i lördags o ett något starkare idag. Känner mest oro kring om det verkligen kommer bli något/stanna kvar, så vågar knappt säga att jag plussat. 39 år och tredje barnet som blir lite av en sladdis då min yngsta är 7 nu. BF nån gång i slutet av juni.
Tack. :) Mår än så länge bra. Kanske att jag är tröttare än normalt, men har dragits m en förkylning i veckor nu och sover dåligt just nu, så svårt att säga vad det beror på.
Har väldigt svårt att smälta att det nog faktiskt har tagit sig. Beställt ett digitalt test nu för att kunna känna mig säker. Vet inte ens om jag kommer berätta för mannen innan jag tagit det testet...
Vilken vecka är du i? Hur mår du?
Inget mer blod igår och inget idag heller, tack och lov. Fortfarande orolig såklart men så länge det inte kommer mer blod är jag tacksam. Tack för omtanken!
På väg till gynakuten på inrådan från 1177?s rådgivning för gyn. Blod på pappret och ont i magen. Total panik. Och så blir jag så arg. Varför ska det behöva vara såhär?!
Min mage var tidigt svullen och stor, princip mitt enda symtom.
Men nu verkar magen mer normal igen. Såklart orolig?
Vid min förra graviditet hade jag flera symtom vid denna vecka... 6+4
Men kanske inget att oroa sig för?
Läkare har undersökt och gjort ul. Verkar som att graviditeten sitter där den ska men ev är tidigare än jag trott, syns ingen fosterstruktur ännu men man ser en gulesäck vilket tydligen indikerar på att den sitter rätt, dvs i livmodern. Har två cystor vid ena äggstocken.
Oklart varför jag har värk och det kommit blod, kan vara växtvärk och ingen fara men kan ju också vara missfall på gång.
Det finns inte ord för oron igår. Något lugnare nu. Måste finna något slags lugn i att det som sker sker.
Tack för era kommentarer ??
Nån som kan tipsa om en bra gravidapp?
Hoppas jag med! Tack. Trodde v. 6 (5+5)