BF juni 2022
Ska ni boka tidigt ultraljud? Vilken vecka isåfall? Jag är lite delad om jag ska boka det eller inte, det vore ju skönt att få veta att det finns ett tickande hjärtat men samtidigt väldigt dyrt hos oss för det blir privat då!
Ska ni boka tidigt ultraljud? Vilken vecka isåfall? Jag är lite delad om jag ska boka det eller inte, det vore ju skönt att få veta att det finns ett tickande hjärtat men samtidigt väldigt dyrt hos oss för det blir privat då!
Är nipt test inte detsamma som KUB som man gör i vecka 18? Eller är jag ute och cyklar nu lol. Har ingen aning om dessa saker, kan du gärna förklara lite mer :)
God morgon!
Nu har illamåendet slagit till. I söndags åt vi pizza och jag vill inte ens tänka på osten. Mådde så illa efteråt. Kan inte ens ha ost på macka. Stekt mat blä. Pang så slog det till ordentligt. Svårt att få i mig frukost på morgonen men äter en skål fil.
Drömde inatt att vi var på vul och att hjärtat inte slog. Usch! Nästa vecka är det vul.
Hur mår ni andra? Någon som har tips mot illamående? Med förstfödda spydde jag varje dag exakt 06:53 varje morgon tills vecka 20.
Vet inte ens hur jag ska kunna dölja detta, har på mig en stor stickad tröja idag men tycker att det intr hjälper.
Hej hopp !
Hoppar gärna in här
Med ett Ma i bagaget nyligen är jag väldigt rädd men vi får väl se!
Kul att diskutera lite iallafall. Första barnet!
Vecka 8 idag, kändes som det var nyss jag plussade. Tänk att fyra veckor har gått. Nu väntar jag ivrigt på att de ska ringa om tiden till vul för nästa vecka
Har ni kontaktat barnmorska?
Ja dit känns långt? är så orolig över att man är 37 och moderaksprov är givet pga ålder? en vän till mig är jämngammal och där sa de inget om nackspalt på ul men blodprovet visade höjd risk på ds. Man blir ju nojig över minsta lilla.
Jag hänger på. Plussade för någon dag sedan, genom IVF.
Hoppar in här då jag plussade för två dagar sen :) Tog även ett digitalt imorse som visade "gravid 2-3".