Inlägg från: Mamma91a |Visa alla inlägg
  • Mamma91a

BF juni 2022

Leah56 skrev 2021-10-01 10:10:07 följande:

Hej!

Plussade idag med andra barnet.. Bf 12 juni, spännande! Hoppas det går vägen :) är gärna med i en Fb grupp om det finns, tycker de lite krångligt här hehe :)

Grattis :) det finna en. Skriv till mig I meddelande så fixar jag :)
  • Mamma91a
    lidhu skrev 2021-10-03 07:11:03 följande:

Ser den här stegringen ok ut? Första i tisdags och senaste idag. Är på BIM + 2

J det tycker jag :)
  • Mamma91a
    linnelakan skrev 2021-10-04 15:51:44 följande:

Plussade för en vecka sedan och är nu i v. 4+3, BF 10 juni om jag räknat rätt, första barnet och första graviditeten. Jag känner mig typ knappt gravid för jag har inga symtom förutom lite molvärk då och då och känner mig trött. Går runt och är konstant rädd för missfall och skulle vilja boka in ett privat tidigt ultraljud som jag förstått görs tidigast i v. 8+0 hos de flesta? När i tiden har ni som bokat ringt? Gjorde ni det direkt efter ni plussat eller väntade ni några veckor? Och har någon som bor i Stockholm någon rekommendation på var man kan göra detta? :)

Jag har tid nästa vecka i v 7+1 ungefär
  • Mamma91a

Ni som har plussat och vill va med i en Facebook-grupp som är helt hemlig. Man kan inte söka efter gruppen utan måste få en inbjudan. Ingen kan heller se att ni är Med.

Skriv till mig så får ni inbjudan

• Mamma91a
    Amanda6747 skrev 2021-10-05 18:32:21 följande:

Tänkte inte ha någon brådska med att skriva in mig men tänker att jag vill göra KUB, man kanske måste boka det långt i förväg eller hur tror ni det ser ut?

Du måste väl kontakta mvc för att sen få en tid för kub, eller har du tänkt boka privat ?
  • Mamma91a
    My871 skrev 2021-10-07 22:01:52 följande:

Jag hoppar gärna med i denna gruppen. Jag plussade ordentligt idag, men är lite oklart när bf är. Jag gissar på runt 16 juni :)

Detta bli mitt femte barn. Finns det ngn mer i gruppen som har fler barn :)

Jag har 2 sen inandas och är gravid med 3e :)
  • Mamma91a

Ni som vill vara med i en helt hemlig fb-grupp

Skriv till mig. Jag kan då ge er en länk så ni kan gå med. Det går inte att söka på gruppen utan man måste bli inbjuden

• Mamma91a
    Försiktigoptimistisk skrev 2021-10-14 20:12:33 följande:

Hejsan! Hoppar in här :)

Hade ett tidigt missfall för två månader sedan och nu blev jag gravid igen och gick idag in i vecka 6. Sedan en vecka har jag känt mig varmare än vanligt. Har vanligen en temp på 37.0 och 37.5. Nu har jag typ 37.9-38.1 Det var idag det gick upp till 38.1. Inga andra symtom, bara att jag känner mig väldigt varm. Någon mer som upplever detta?

Ja jag har precis så. Men jag tror att det är vanligt att tempen stiger
  • Mamma91a

Ni som vill vs med i en hemlig Facebookgrupp, skriv till mig så får ni en länk :) den går inte att söka utan man kan vara bli inbjuden

• Mamma91a
    Jagsomvill skrev 2021-10-16 16:12:38 följande:

Hej, jag fick positivt graviditetstest i torsdags med tredje barnet. Beräknat BF 22 juni ???? Skulle gärna vilja vara med i gruppen om det är okej?

Självklart:)
  • Mamma91a

Ni som vill vara med i en helt hemlig bf juni-grupp på Facebook.

Kontakta mig i meddelande så får ni en länk för att komma till gruppen.

• Mamma91a

Skriver igen, skriv till mig om ni vill va med I en fb-grupp för bf juni.

Då får ni länken dit för det går inte att söka

• Mamma91a

Ni som vill vara med i en hemlig Facebook-grupp. Skriv till mig så får ni en länk. Den går inte att söka efter så den är helt hemlig

• Mamma91a

Vi har en helt hemlig fb-grupp för bf juni 2022. Den går inte att söka efter och man kan bars bli inbjuden via länken eller att va vänner på fb.

Skriv till mig om ni vill vara med I gruppen.

• Mamma91a
    Malinjoh skrev 2021-11-01 19:44:21 följande:

Kan andra medlemar se vilka som är med i gruppen? Tänker eftersom jag ej gått ut med graviditeten ännu, så kanske det finns någon i gruppen som jag vet vem det är

Endast dom som är med i gruppen kan se medlemmar men ingen kan se att du är med i gruppen. Ingen kan heller söka på gruppen för att hitta den. Den är helt privat. Vi är många i gruppen som inte har gått ut med graviditeten än bla jag men jag har varit med i sånna grupper med tidigare barn och det har alltid funkat bra och som sagt den är helt hemlig
  • Mamma91a
    Bunkan skrev 2021-11-08 22:19:28 följande:

Har försökt skriva till henne men inte fått något svar. Någon som är med i fb-gruppen kanske kan påminna henne om att gå in här och kolla sina meddelanden? :) om ingen annan kan skicka länken förstås :)

Nu hsr jag skickat länk. Förlåt har glömt bort att kolla och varit rätt sänkt hehe
  • Mamma91a
    Saima17 skrev 2021-11-09 13:37:43 följande:

Hej vill du skicka länk till mig åxå om ja får va me? :)

Absolut :)
  • Mamma91a

Om någon vill vara med I en Facebookgrupp för bf juni är det bara skriva till mig:)

Svar på tråden BF juni 2022