Hallonglass91 skrev 2022-06-13 13:49:40 följande:
Ja precis. Det finns drop in tider på UL när man är i 41+0 så är inte bokat men inplanerat. Jag förstår, tycker dock det är så jobbigt att det skiljer sig från bm till bm eftersom jag också är superorolig.. aja. lycka till imorgon!
Ja det har jag spenderat många timmar med vänner o pratat om, dels att det skiljer sig mellan olika BM, att ens känslor ska tas olika mycket på allvar beroende på vem som råkar sitta på andra sidan skrivbordet typ, sen att det fortfarande oxå skiljer så mycket mellan olika landsting när man sätter som gräns att senast sätta igång.. människors behov är ju desamma oavsett om vi bor i Skåne eller Norrland..
Tack! slemproppen gick i förmiddags med så hoppas det betyder att kroppen oavsett förbereder sig för förlossning på något sätt!
Och lycka till på ultraljudet, borde vara på torsdag då gissar jag? men förhoppningsvis startar det ju självmant innan dess, jag har inte gett upp hoppet om att bebisen trots allt väljer o komma inatt eller imorgon innan besöket även om det nu börjar kännas omöjligt:)..