BF juni 2022
Jag hoppar gärna med i denna gruppen. Jag plussade ordentligt idag, men är lite oklart när bf är. Jag gissar på runt 16 juni :)
Detta bli mitt femte barn. Finns det ngn mer i gruppen som har fler barn :)
Jag hoppar gärna med i denna gruppen. Jag plussade ordentligt idag, men är lite oklart när bf är. Jag gissar på runt 16 juni :)
Detta bli mitt femte barn. Finns det ngn mer i gruppen som har fler barn :)
Hej allihop!
Hoppas att ni mår bra :)
Vad sägs om att göra en BF-lista, så kan vi hålla bättre koll på varandra :)
Jag börjar, så får dom som vill hoppa på.
BF-Lista
My871, 34 år, femte barnet BF 16/6
BF-Lista
Onemore2018, 37 år, fjärde barnet, 2/6
Oreokakan11, 25 år, första barnet, 12/6
Vittring89, 32 år, andra barnet, 14/6
My871, 34 år, femte barnet BF 16/6
Jag ändrade så alla kom i ordning efter BF, så blir det lättare att se ????
Idag slog första graviditetsillamåendet till vecka 4+4. Det smög verkligen på från ingenstans! Trodde inte jag skulle behöva dras med det nu redan. Hur är det med er andra idag?
Hejsan! Hoppar in här :)
Hade ett tidigt missfall för två månader sedan och nu blev jag gravid igen och gick idag in i vecka 6. Sedan en vecka har jag känt mig varmare än vanligt. Har vanligen en temp på 37.0 och 37.5. Nu har jag typ 37.9-38.1 Det var idag det gick upp till 38.1. Inga andra symtom, bara att jag känner mig väldigt varm. Någon mer som upplever detta?
Hur har ni det med pulsen? Igår var den uppe i 154 flera gånger och den kommer sånär som aldrig ner på under 100. Jag känner i kroppen att jag har hjärtklappning och känner ett obehag konstant. Jag vet liksom inte ens om illamåendet har med graviditeten att göra eller om det är pulsen som gör det. Är det någon fler som haft, eller har, problem med hög puls?
Kan tilläggas att jag tränar mycket och kroppen är i väldigt bra kondition i övrigt, det är ?bara? pulsen som fått fnatt.
Hej allihop.
Jag har kub på onsdag och är så galet nervös. Det är första gången som jag får se bebis där inne och jag har nu blivit helt övertygad om att den har dött. Hur ska jag kunna sova nu när allt jag tänker på är det dåliga resultatet på onsdag. Sen att jag har mensvärk hela tiden sen två dagar gör ju inte det hela bättre precis. Känns som jag ska börja blöda när som helst.
Usch vad jobbigt att inget veta.
Mina farhågor besannades idag. Ultraljud i vecka 10+5 och dom hittade inte något levande foster.
Allt känns tomt och hemskt, som en konstig dröm.
Tog ett graviditetstest nu och det visade starkt plus. Har kvar alla symtom och känner mig galet lurad av min kropp. Nytt ultraljud nästa vecka och sen framkalla missfall om det inte sätter igång av sig självt innan dess.
Suck
Jag fick den känslan för några kvällar sen från ingenstans och sen kunde den inte släppa.
Dom hade svårt att se så dom kunde räkna ut när det stannat. Hcg är uppe i 19 900, så det är väl därför jag känner av det så mycket än kanske.
Mått så illa idag och tuttarna bara värker. Magen har ju växt också för livmodern har växt på. Varför luras kroppen så med en.
Men åh nej, fy vad ledsamt. Känner med dig. Det är ju skräcken man har. Vet du varför du ska vänta och göra nytt UL? Alltså varför man inte framkallar missfall direkt menar jag. Bara undrar, helt ok om du inte orkar svara.
Kram