Inlägg från: Snöflingan88 |Visa alla inlägg
  • Snöflingan88

BF juni 2022

Hoppar in i tråden! Vi väntar vårt tredje barn. Yngsta är nyss fyllda 9 månader, så det blir en liten pseudotvilling till henne om allt går som det ska ???? Någon som har lust att starta en dold Facebook grupp där vi kan följas åt?

• Snöflingan88
    Jonnanittio skrev 2021-09-27 06:02:32 följande:

Känns inte som det kommer gå vägen här, tycker inte mina tester blir särskilt mycket starkare så misstänker kemisk graviditet eller tidigt missfall.

Tyckte mig ana svagt positivt redan på äl+6 (men det måste varit fel på testet, känns inte rimligt att få positivt så tidigt).

Blankt test äl+7

Svagt positivt äl+8

Svagt positivt äl+9 (igår)

Och även idag svagt positivt. Visst är det ett svagt rosa streck men det känns som att det borde ha blivit tydligare nu, det är verkligen sååå svagt (och jag har testat mycket i mitt liv).

Enligt natural cycles är jag på äl+10 idag, enligt premom (där man lägger in bilder på sina ägglossningstest för att hitta sin peak) är jag på äl+9.

Vet inte, känns som att jag bara försöker greppa efter halmstrån här och typ hoppas att jag bara är på äl+9 och inte 10. Ska ha mens idag och känns som att den ska komma vilken sekund som helst.

Nu vet jag inte hur dina test ser ut, men behöver inte alls vara kört. Jag tyckte mina test var svaga denna gång och inte ökade i "rätt takt", men så kollade jag hur mina test såg ut med dottern som föddes i december och de är i princip identiska Lägger in en bild på mina test här, från äl+10 till äl+14 (idag).

Svar på tråden BF juni 2022