• velig13

Han tycker jag är fet

Du är lätt överviktig enligt BMI men vad i helsike spelar det för roll! Var och varannan nybliven mamma har lite hull vilket ofta behövs pågrund av amning och efter graviditet . Han misshandlar dig solklart! Ta hjälp av BVC omedelbart innan det blir värre! Slaget ligger förmodligen inte långt borta?det bruksr börja med psykiskt/känslomässigt våld

• velig13

Trollet Pelle är inget att bry dig om. Kvinnohatare och incel.

Hur tänker du vidare? Hur går dina tankar TS?

Vi är många som tycker att du är utsatt för misshandel.

• velig13
    Anonym (.) skrev 2021-09-19 03:43:20 följande:

Nej, Pelle. Din definition av övervikt och fetma är helt åt helvete. Man kan vara frisk och sund även med underhudsfett. Att du inte tycker att det är sexigt handlar bara om din personliga smak. TS har ett par kilos övervikt. Det är allt.

Ja det handlar om ett fåtal kilo. Inget anmärkningsvärt när man precis fött barn och ammar.

Jag väger 73 till samma längd ett år efter förlossningen. Hyfsat BMi och kroppsmått som visar på hälsosamma värden.

Hon kommer garanterat gå ner i vikt och det är ett ICKE problem. Mannen använder hennes svaga punkter till att misshandla och kontrollera henne, där är problemet
  • velig13
    EmelieE1996 skrev 2021-09-19 14:50:32 följande:

Du är man och har och kommer heller aldrig gå igenom en graviditet så du varken ska eller kan uttala dig om saken!

Dessutom blir kroppen oerhört effektiv på att behålla graviditetskilon. Amningsdepåerna runt mage och höfter kan ibland sitta som berget. Naturen är finurlig på det sättet
Svar på tråden Han tycker jag är fet