Rosastjärna skrev 2021-10-23 18:32:46 följande:
Ja, har haft ömma bröst i ett par dagar nu. Det är väldigt tidigt för att få mens mot vad jag räknat med men vi får väl se. Vet inte varför jag skulle ha ömma bröst flera dagar annars. Men fick svagt streck i söndags också så i såna fall har jag haft ägglossning med hcg i kroppen (och missat den pga att jag fortfarande blödde). Men vore ju bättre med mens nu än om tre veckor om den nu måste komma istället för att bli gravid.
Jag börjar komma in i samma stress som när vi försökte bli gravida. Men försöker slappna av, inget blir ju bättre av att man går runt och stressar upp sig. Ville så väldigt gärna få barn tidigt på året och det är ju kört nu iallafall, så försöööööker tänka att det får ta den tid det tar, nu när det ändå inte blev enligt plan.
Var i cykeln är du nu?
Åh, när är BIM? Mina bröst svullnade upp fort med efter ÄL dock! Hoppas verkligen det tar sig för dig nu! Förstår din stress, men precis försök slappna av, även om det är så himla svårt.. :( jag har gått hela den här månaden och haft som ett mantra: min tid kommer, förr eller senare kommer det bli vår tur, när det är menat för det så kommer det ske, blir det inte nu så kommer det bli sen.
Och jag är på ÄL+12 / BIM-3 idag och tog ett gravtest igår som var så himla ljust svagt streck, så trodde det var spökstreck men tog ett nytt test idag och nu såg det ut så här:
Vågar inte riktigt tro på det först BIM-dagen har passerat, ska även gå och köpa ett digitalt test. Min sambo när han såg det ba: det är ju så svagt, man ser det knappt, det där kan inte betyda någonting, jag tror inte på det.. så det får mig lite osäker med, men jag ser ju två streck?