Rosastjärna skrev 2021-10-23 18:18:23 följande:
Hej tjejer,
Har inte varit inne och skrivit på ett tag. Spännande att läsa allt ni skrivit sedan sist. Jag ligger ju lite efter er.
Jag minns inte hur långt jag uppdaterade er, hade ju rester kvar och fick cytotec en andra gång och det blödde jättelite efter det så jag var så himla orolig att behöva skrapa, men läkaren tyckte allt var ute ändå. Men fick fortfarande svagt streck på grav-test vid undersökningen och även några dagar efter. Det var i söndags. Nu har jag fått ömma bröst i onsdags som blivit mer och ner ömma för varje dag. Idag jättesvagt rosa på trosskyddet. Funderar på om det slank igenom en ägglossning medan jag fortfarande blödde och hade hcg i kroppen och att det är mens på g.
Har ni fått några såna symtom nu efter missfallet? Aldrig någonsin haft spottings förut men kroppen kanske är ur balans pga missfallet :)
Hej igen! Minns jag hade lite rosa flytning på papper när jag torkade mig för 2 veckor sen. Men annars dom vanliga symtomen, känningar och murring i äggstock/livmoder efter ägglossning. Igår hade jag press och tryck i livmodern, känslan att den blir större. Och i förrgår hugg i underliv, svårt att förklara. Men inget idag. Tog gravtest som va negativt men de är alldeles för tidigt att ta. Väntar på samtal från läkaren efter tog hcg prov i torsdags då jag är under uppföljning med misstanke på utomkvedshavandeskap förut. Hade 9 i hcg förut så drömmen skulle vara att det är stigit pga ny graviditet. Men chansen är nog liten. Kan du bara gravid på nytt kanske?