Rosastjärna skrev 2021-11-30 17:02:15 följande:
Hm, kunde inte svara på mobilen igår, fanns ingen ruta att skriva i. Har ni samma problem?
Tog ett test på dag 13 dpo, helt tvärblankt så det blev inget för min del. Har du testat? :) Min stora förhoppning var att kunna få ett plus precis före jul nu ändå men det verkar lite tight nu när mensen segar, men kanske nyårspresent..
Jag hade brun flytning före mensen förra månaden, har fått det nu idag också så antar att mensen kommer imorgon eller övermorgon. Är på dag 16 dpo nu, brukar alltid få mens då. Så konstigt bara med den här flytningen, vet inte om den ska räknas som starten på mensen eller om det bara är någon konstig flytning? Hade inte så före missfallet. Så trött på alla förändringar, känner lite att hur svårt ska det vara att blöda ut och nollställa sig bara?
Oj vad skumt! För mig verkar det fungera bra att skriva via telefonen, men ja den nya sidan verkar verkligen ha sina brister...
Trist att det inte blev något för dig den här gången :( verkar inte bli något för mig heller. Tog ett test i tisdags på äl+11 som var helt blankt. Igår fick jag lite blodblandade flytningar och förstod direkt att det var kört. Idag på äl+13 har det börjat komma lite blod på pappret när jag torkat mig så nu kommer väl mensen, en dag för tidigt.. suck, känner mig så fruktansvärt besviken. Tror vi prickade äl så himla bra så hoppades så mycket.
Rosastjärna skrev 2021-11-30 17:02:15 följande:
Hm, kunde inte svara på mobilen igår, fanns ingen ruta att skriva i. Har ni samma problem?
Tog ett test på dag 13 dpo, helt tvärblankt så det blev inget för min del. Har du testat? :) Min stora förhoppning var att kunna få ett plus precis före jul nu ändå men det verkar lite tight nu när mensen segar, men kanske nyårspresent..
Jag hade brun flytning före mensen förra månaden, har fått det nu idag också så antar att mensen kommer imorgon eller övermorgon. Är på dag 16 dpo nu, brukar alltid få mens då. Så konstigt bara med den här flytningen, vet inte om den ska räknas som starten på mensen eller om det bara är någon konstig flytning? Hade inte så före missfallet. Så trött på alla förändringar, känner lite att hur svårt ska det vara att blöda ut och nollställa sig bara?
För mig verkar det fungera bra att skriva via telefonen men den nya sidan har verkligen sina brister..
Tråkigt att det inte blev något för dig den här gången, verkar bli samma för mig tyvärr. Tog ett test i tisdags på äl+11 - negativt. Igår fick jag en blodblandad flytning och förstod direkt att det var helt kört. Nu på fm idag började det komma blod när jag torkar mig så mensen är väl ett faktum. En dag för tidigt (hellre det är för sent i och för sig så det är väl det positiva i det hela), men känner mig FRUKTANSVÄRT besviken... :( vill typ bara ge upp. Fan!
Min nästa BIM blir också strax innan nyår verkar det som så får hoppas på en nykter nyårsafton haha :)
Har din mens kommit igång än? Jag är också trött på att kroppen är så knäpp efter mf. Har mensvärk, ägglossningsvärk, rosa flytningar innan mensen kommer igång, har aldrig haft något av detta förut. Vill bara få tillbaka min kropp eller bli gravid... trött på detta typ mellanläge?