Nyligen haft MA/MA - försöka igen
Hej!!
Precis haft MA nr 3
Första 2015 mars och sen en liten dotter som nu är 5 år. Efter de så har vi nu haft MA i april i år i vad vi trodde va v.10 visade sig ha stannat av i v.6+3 och nu igen i september med va vi trodde va i v.11 som avstannat i v.6+2. Skrapats samtliga ggr pga extrem oro och ångest.
Har inte testat med gravtest efter förrän nu 1 månad senare för att jag undra lite varför mensen inte kommer igång igen. Har motvärn vissa dagar o tänkt att den ska komma igång. Har haft oskyddat sen 6/10 då jag inte blödde så lång tid efter skrapningen. Det visar svagt plus men tänker att de nog e hcg kvar efter missfallet.
Resonerar lite som så här nu att blir vi gravida igen så blir vi. Jag fortsätter äta mina graviditets vitaminer o undviker viss mat o koffein just för att jag inte orkar nojja om vi lyckas igen. Tar ett nytt test om en vecka eller så.
Hade två veckor som jag hade så ont i bröstvårtorna att jag höll på o avlida men de försvann så tänkte då igen att nu kommer mensen men icke. När har er mens kommit igång igen efter Missfall/MA?