Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

kär i kille jag aldrig pratat med

Du behöver terapi. Du är inte kär i honom, det är mycket riktigt ditt "inner child" som skriker helt desperat. Ta itu med dina issues istället, om du försöker nåt med den där killen kommer det inte bli hälsosamt.

• Anonym (E)
    robotik44 skrev 2021-09-05 00:02:39 följande:
    Ja precis vi har aldrig pratat med varandra, men jag är ändå ???? procent säker på att han är riktigt kär i mig då han visar det med sina handlingar, en gång såg han mig när jag kollade tillbaka så log han och kollade bort
    Men sluta ts, han är inte kär i dig för att han log en gång!! Allt det här sitter i din fantasi och du behöver hjälp.
  • Anonym (E)
    robotik44 skrev 2021-09-05 13:11:53 följande:
    Vad är gränspsykotisk för något
    Det är en blandning av psykotisk och manisk. sv.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%A4nspsykos
  • Anonym (E)
    robotik44 skrev 2021-09-05 13:25:18 följande:
    Vad är gränspsykotisk för något
    Anonym (öööö) skrev 2021-09-05 13:16:54 följande:

Oj, här var det mycket att gräva i för en psykolog. Ursäkta TS men det här är något din hjärna kokat ihop. 

Han var kär i dig för 10 år sen? Av någon anledning får du för dig att det fortfarande gäller? 

Fatta hur barn/ungdomars känslor fungerar - det kan blossa upp och vara mycket intensivt men det går också över, speciellt när man aldrig blev ihop. 

Oavsett vad som sker i nutid, eller att ni råkar titta på varann när ni möts så kan det aldrig vara = han är kär i dig nu som han var för 10 år sen. 

Ja men han stannar till o kollar på mig o ser på hans blick att han vill ha mig
    TS, det där är bara fantasier från din sida. Låt killen vara ifred och sök hjälp.

Gränspsykotisk:
    Anonym (E) skrev 2021-09-05 13:21:19 följande:
    Det är en blandning av psykotisk och manisk. sv.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%A4nspsykos
Svar på tråden kär i kille jag aldrig pratat med