• mari123

Ok att titta på porr i ett förhållande eller inte?

OM man av ngn anledning gillar att titta på porr och man vet att ens partner inte gillar det så KAN man väl titta lite i smyg? På den gemensamma semestern är man kanske ihop 24/7 men annars har man väl åtminstone LITE egen-tid? Man behöver ju inte vara öppenhjärtig som ett barn om allting.

• mari123
    Anonym (Nej.) skrev 2021-09-02 17:55:26 följande:
    Om du är en sådan som inte ser något fel i att gå bakom ryggen på din partner så. Själv så håller jag mig till det vi har kommit överens om i förhållandet. Vill/kan jag inte det så gör jag slut. Jag går inte bakom ryggen på personen jag har valt att leva med.
    Nä man ska inte gå bakom ryggen på sin partner men ÄR det verkligen så farligt att titta lite på porr OM man nu tycker att det har ett värde? Då menar jag LITE och när partnern inte är närvarande och blir lidande! Känns för mig som att man ändå är en egen person fast man har en partner?
  • mari123
    Anonym (Alice) skrev 2021-09-03 10:24:57 följande:
    mari123 skrev 2021-09-03 04:40:22 följande:
    Nä man ska inte gå bakom ryggen på sin partner men ÄR det verkligen så farligt att titta lite på porr OM man nu tycker att det har ett värde? Då menar jag LITE och när partnern inte är närvarande och blir lidande! Känns för mig som att man ändå är en egen person fast man har en partner?
    Det där lät ju som en bra lösning om man vill förstöra sitt förhållande. Jag hade ju börjat fundera på skilsmässa om min man började kolla på porr. Hade väl bara känts snäppet bättre än om han hade suttit och runkat till en video av en våldtäkt typ, så för mig är det en stor grej. Vårt förhållande hade varit dött om han hade gjort nåt sånt.
    Grejen är väl att han inte ska gå till mamma och bekänna utan våga kolla lite i smyg!
Svar på tråden Ok att titta på porr i ett förhållande eller inte?