Anonym (Ouch) skrev 2021-09-02 16:25:43 följande:
Det här va lite spännande. Så du kan likagärna titta på klipp med väldigt gamla, överviktiga/extremt sjukligt underviktiga/utvecklingshämade/funktionshindrade/eller annat valfritt alternativ av kropp som inte faller dig i smaken porrskådisar som yngre personer m fit/"normal" kropp om de gör samma saker, du tänder exakt lika mkt oavsätt utseende? Ser du aldrig attraktiva människor ute som du attraheras av (dvs tänder på?)?
Nu har jag aldrig någonsin stött på porr med det du beskriver. Antar att det inte är något man söker på om man inte har någon speciell grej för just det.
Jag får inte ut ett skit av porr där personerna inte gör något som jag tänder på. Det spelar ingen roll hur "snygga" personerna är. Jag får inte ut något av att titta på snygga människor som gör skittråkiga saker.
Nej, jag attraheras inte av personer jag inte känner. Jag har ett väldigt lågt intresse för människor och har bara ett fåtal utvalda som jag vill lägga tid och energi på. Jag noterar väldigt sällan hur personer ser ut för jag har inget intresse av andra människor. Jag har ofta fullt upp med relationen till mitt inre jag.
Intelligens, humor och snälla genuina ögon är vad som får mig på fall.