Ok att titta på porr i ett förhållande eller inte?
Jag skulle aldrig någonsin förbjuda det. Men jag önskar att jag har att göra med en man som delar min syn. Jag vill att han är ärlig. Det är inte säkert att jag kan hantera så annorlunda moral.
Jag är väldigt experimentell sexuellt, spelar gärna in egna filmer osv. Men min moral är så emot porrindustrin (jag har på riktigt insyn och jag vet att man inte kan veta att det är ok porr hur "amatör o trevligt" det än ser ut (om man inte byter filmer m nått annat par man känner typ haha).
Jag vill också vara med en man som känner att jag är tillräcklig o ger honom det han behöver o drömmer om så att porr skulle va ointressant. Jag vill alltså inte ens vara med en man som är nyfiken på annat/blir uttråkad av frugan lr liknande och jag är mer än villig att hålla sexlivet levande och min lust är omättlig.
Lite offtopic. Det här att onani skulle va en helt annan sak än sex som det brukar heta här på familjeliv, håller jag inte med om alls. I ett lyckligt förhållande (enligt mig) kan jag m glädje ge min man en avsugning om han behöver komma utan krav o utan tanke på min njutning. Jag kan inte ens tänka mig ett senario där jag skulle välja att onanera före sex i ett bra förhållande om min man var villig till sex. OBS jag menar verkligen inte att man inte skulle få onna i ett förhållande dock. När relationen blivit dålig däremot, då onnar jag hellre. Sen är jag väldigt sexuell och mitt kärleksspråk är fysisk beröring, jag skulle känna mig totalt oälskad om min man hellre runkar än att ha sex m mig som älskar att ge min man njutning o skulle han dessutom hellre kolla porr, näe då är det nog slut faktiskt....