Värt att köpa airfryer?
Jag funderar på att köpa airfryer.Ni som har köpt en,är ni nöjda och har ni stor nytta av den?Den tar ju ganska stor plats så jag vill vara säker på att det är ett bra köp.
Jag funderar på att köpa airfryer.Ni som har köpt en,är ni nöjda och har ni stor nytta av den?Den tar ju ganska stor plats så jag vill vara säker på att det är ett bra köp.
Det är värt det för oss iaf, vi skulle kunna äta strips sju dagar i veckan med gott samvete och slippa oroa oss för hälsan.
BLir annan mat godare än i vanlig ugn?Tex kyckling ,kött?
BLir annan mat godare än i vanlig ugn?Tex kyckling ,kött?
Någon annan med åsikt om airfryer?
Jag/vi har bara en liten, men det är skitbra att göra enstaka portioner pommes, kycklingben (ej klubbor, den är för liten), fiskfiléer, mozzarellasticks osv osv i.
Är man en hel familj som ska ha mat samtidigt så är det nog bättre att köpa en varmluftsugn istället, om man inte redan har en. Större, och större möjligheter.
Köpte en Philips Airfryer Premium XXL, klockren, skönt att slippa pilla med ugnen, vänta på att den ska bli varm, den gör perfekta pommes, kyckling, lax osv, t.om små baguetter blir asgoda, så den är värt det, lätt... lite stor på bänken men tur bänken är stor :)
Köpte en enkel och billig på Lidl för 599:- för ca 5 år sedan bara för att testa, och det är helt klart det bästa köp jag gjort. Funkar klockrent. Gör mest pommes men har gjort kycklinglår, vårrullar och nuggets i den och det blir bra. Men det går inte att ta i för mycket för då blir det inte bra. Vi är bara 2 i hushållet och den räcker bra till oss.