• Nandez

Idol 2021

I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

• Svar på tråden Idol 2021
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-29 21:05:08 följande:
    Tog och googlade om alla artister skriver sina egna som nåt toppen av karriären och svaret var NÄ alla skriver inte sina egna låtar.
    Menar du Idoldeltagare eller allmänt
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-29 21:06:54 följande:
    Menar du Idoldeltagare eller allmänt
    Allmänt , men det gäller väl artist som artist som är på väg att bli sångstjärna.....Har väl ingen betydelse om att man bara för att man sjunger MÅSTE vara låtskrivare själv!!!????
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-29 21:10:50 följande:
    Allmänt , men det gäller väl artist som artist som är på väg att bli sångstjärna.....Har väl ingen betydelse om att man bara för att man sjunger MÅSTE vara låtskrivare själv!!!????
    Jag syftar Idoldeltagare, det är vät en tråd om Idol 
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-10-29 21:11:00 följande:
    Hon valde låten för att få spela trummor?
    Jaha... jo men det lät väl ok.
    Jag håller med dig
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-10-29 21:11:00 följande:
    Hon valde låten för att få spela trummor?
    Jaha... jo men det lät väl ok.
    För mig var låten si så där....och om man går på petitesser så är det också en show att få spela på trummor eller gitarr eller piano eller munspel..........Ursäkta humöret i botten Skäms
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-10-29 21:14:42 följande:
    För mig var låten si så där....och om man går på petitesser så är det också en show att få spela på trummor eller gitarr eller piano eller munspel..........Ursäkta humöret i botten Skäms
    Jag tycker att om man ska göra en grej av att man spelar ett instrument så ska man visa att man behärskar det.
    Det gjorde hon inte.

Ditt humör är ursäktat. Glad
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-10-29 21:16:53 följande:
    Jag tycker att om man ska göra en grej av att man spelar ett instrument så ska man visa att man behärskar det.
    Det gjorde hon inte.

Ditt humör är ursäktat. Glad
    Kram tack att mitt humör är Ursäktad.......Jag är lessen på grunda av omständigheter omkring mig.....

Håller med att man ska behärska att spela ett instrument. Kram
  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2021-10-29 21:21:38 följande:
    Kram tack att mitt humör är Ursäktad.......Jag är lessen på grunda av omständigheter omkring mig.....

Håller med att man ska behärska att spela ett instrument. Kram
    Ingen är alltid på topp. 

Kram tillbaka {#emotions_dlg.flower}
  • Johannus

Jag börjar fundera om Amena är betuttad av The Cowboy.........Rätta mig om jag har fel.

Svar på tråden Idol 2021