Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Idol 2021

Johannus skrev 2021-11-05 21:21:55 följande:
    I Norrbotten hade vi inga konserter......Närmast var väl 20 mil från min hemort, men vet inte om ABBA någonsin var till Luleå eller Piteå. Men nä dem var inte mina närmsta Idoler....
    Var på många konserter när jag bodde i Stockholm, varit på konsert i köpenhamn
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-11-05 21:28:07 följande:
    Ok vad kul att du har fått vara med om konsert.....Jag har aldrig vart och kommer aldrig att vara det heller. Gillar mindre tillställningar...Orkester på estraden.....
    Det är magiskt med konserter, publiken är son en ända person då alla gillar just den musiken
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-11-05 21:32:14 följande:
    Jag har bara sett Gyllene Tider, ett par gånger. 

Mina stora idoler då det begav sig var Sweet, synd att jag aldrig fick se dem live. Och nu är det för sent.
    Varit på fler Springsteen konserter, var på hans konsert på Ullevi när publiken hoppade sönder arena och det blev sprickor i betongen. Och flera konserter med Bruce

Varit på konsert med Pink Floyd, Erytmics m. fl.
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-11-05 21:50:08 följande:
    Pink Floyd hade varit en upplevelse.

Springsteen gillar jag inte alls. Min exman var ett stort fan och ibland hade jag bara lust att kasta ut alla skivor! (Innan Spotify och liknande fanns.)
    Pink Floyd var magiska
  • Nandez

Det var också ätt magiskt när Sting avslutade konserten med en akustisk Every breath you take

• Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-11-05 21:56:37 följande:
    Jag gillar inte dansband men har gått på en himla massa dansbandsställen ändå. Dansar hellre än bra.
    Men har ändå dansat till Vikingarna och Lotta Engbergs orkester på 90-talet. 
    Inget dansband fan jag 
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-11-05 22:02:45 följande:
    Du har upplevt en hel del konserter förstår jag, erkänner mig en liten aning avundsjuk. Glad

Jag hade nog fullt upp med annat.
    Jag var ung på den tiden
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2021-11-05 22:14:16 följande:
    Jag tror jag var 17 när jag såg Gyllene Tiden sista gången. Tiden går...
    Ja, så är det. Alla blir vi äldre
Svar på tråden Idol 2021