Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Idol 2021

BeautifulLiz skrev 2021-11-26 20:41:21 följande:
    Eller hur!
    Det var så himla fint.

Jag väntar på att min son ska komma förbi och hämta en sak och så sitter jag här och gråter! Haha, till Idol... 
    Hoppas din son förstår att mamma kan känna känslor även om det är på tv.....Man kan gråta av glädje och av sorg. När något är såå fint att man bara känner att tårarna rinner....Kram
  • Johannus

För första gången kände jag inte att Annika gjorde bra i från sig....Hon har en bra röst, men låten var inte bra eller så känslosam som jag trodde.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 20:51:35 följande:
    Han tycker att jag är lite känslig.  Fast det är jag eg inte, men detta rörde mig verkligen!
    Kram tillbaka
    Jag har verkligen blivit hård/kall  av livet, men jag kan vara känslosam som nu i kväll så kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Hade velat gå och hålla om Per.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 20:59:47 följande:
    Jo, livet har satt sina spår- Men det utvecklar jag inte för alla att läsa. Glad
    Inte jag heller utvecklar spåren. Glad
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 21:08:09 följande:
    Underbara Fredrik, har röstat för första gången i Idol.
    Har aldrig sett mannen Fredrik sjöng för eller hört låten han sjöng.....men det vara bra.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 21:10:53 följande:
    Jag lyssnade på originalen strax innan, Fredrik gjorde den SÅ bra. Går han inte vidare så vetekatten om jag orkar fortsätta att se.
    Det är lite osäkert vilka som går vidare...Alla gör bra i från sig......Egentligen hur många Svenskar är intresserade av Country...(jag är det absolut), men resten av Svenskarna?????

Så länge Birkir går vidare så kollar jag.....Gillar både Birkir och Fredrik sångmässigt.
  • Johannus

Återigen kom tårarna när Birkir sjöng......Men fattar inte vad han sa om sina två mammor och två pappor.....Följer inte media så fattar nada.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 21:31:03 följande:
    Det la jag ingen energi på faktiskt. Men pappan var fin. Glad

Jag tror att det står mellan Annika och Fredrik ikväll, dessvärre. Synd man måste vänta så länge bara... Mumbo Jumbo? Nej, jag tror jag somnar.
    Jag känner samma att det står mellan dem två eftersom Lanas och Jac hade så fint alltihopa....bakgrund sången....Trist, men sant....Beror helt på hur folk röstar.....men, men vi får se.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-11-26 21:31:03 följande:
    Det la jag ingen energi på faktiskt. Men pappan var fin. Glad

Jag tror att det står mellan Annika och Fredrik ikväll, dessvärre. Synd man måste vänta så länge bara... Mumbo Jumbo? Nej, jag tror jag somnar.
    Ja pappan var verkligen fin....Birkir är en fin människa och jag hoppas och önskar att han kommer att bli en stor stjärna en vacker dag.
  • Johannus

Caspar gillade jag i början förra året, men sen blev han för självsäker och flängig så nä .......Men ok han sjunger nu i årets Idol så då har det väl gått bra för han.

Svar på tråden Idol 2021