Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-22 21:41:41 följande:
    Ok inget jag följt. Inte så intresserad av hur det går för dem efteråt.....Vissas låtar lyssnar jag på som varit med i Idol, men många har man bara sett i idol och aldrig efter varken lyssnat eller sett på tv.
    Lyssnar på det jag gillar, dock aldrig dansband
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-22 21:56:07 följande:
    Det är så olika vilken musik man gillar. Egentligen är jag allätare med musik dock inte Jazz, Rapp...

Som sagt jag började dansa som  12 åring, men fick inte gå på dans förrän jag hade konfirmerats.
    Varit dans pedagog i 11 år.

Men däremot så tittar jag inte på tv om vem som får Grammis eller Guldskivor osv på någon artist.

Förut lyssnade jag massor på musik, men med det jobb jag har nu så orkar jag inte lyssna på nåt då vi har ljud hela dagarna från stereon, tv, surfplattor......Fredagen som jag är ledig så har jag inte nåt ljud på förrän Idol börjar.
    Tittar inte heller på kändisgalor men jag googlade. Danspedagog då har du bra lön, själv är jag ssk 
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-22 22:24:03 följande:
    När jag var danspedagog så gjorde vi det idelt. Hade en förening så det enda förening tjänade in på var när folk anmälde sig för en kurs i att lära sig dansa gammalt. modernt eller bugg. Eller när vi som var pedagoger hade uppvisningar.

Jag är sen 6,5 år tillbaka anhörig assistent.
    Se där
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-22 22:33:01 följande:
    Jag gillar country så ja jag tyckte Fredde var bra i kväll......Vet att du inte gillar vare sig country eller Fredde.
    Han är överårig och pappas gosse vilket jag inte gillar
Svar på tråden Idol 2021