Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Idol 2021

Johannus skrev 2021-10-29 21:54:17 följande:
    Min dotters klasskamrat går samma resa just nu......Med en början av Covid 19 som sen blev op på grund av cancer.
    Alltså att hon hade Covid 19 och hennes man låg i respirator på grund av covid till att hon märkte knölen i bröstet.....Nu går hon en massa behandlingar.......
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-10-29 21:55:47 följande:
    Vill du så skriv. {#emotions_dlg.flower}

Jag har också en del elände i bagaget men jag skriver inte om det på familjeliv.
    När jag orkar Rynkar på näsan
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-29 22:01:00 följande:
    Hoppas att det kommer att gå bra
    Ingen vet....Hon är bara 40 år
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-29 22:02:21 följande:
    Jag hade livmodercancer så allt opererades bort
    Det hade min syster för många år sen....Hon är helt frisk nu 2 år äldre än jag.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-29 22:31:24 följande:
    Hon var bra
    GladSom sagt vi gillar olika, jag tyckte hennes låt var gnällig.
  • Johannus

Birkir är HELT FNOMENAL ....Har aldrig hört låten, men den var helt underbar ....Om inte han vinner årets Idol så vet jag inte vad.....Älskar Birkir.

• Johannus

Lyssnade nu i slutet .....Amina och Lana nä ut med dem......Så låg mälta så trista låtar.

• Johannus
    Nandez skrev 2021-10-29 22:57:18 följande:
    Filip åkte 
    Trist för jag tyckte han var bra......Hellre att Lana eller att Amina åkt, men det beror helt på hur många man har som röstar på en....Fredrik har sin familj på typ 5 personer och vänner.....Vissa andra har sin familj på 25 personer plus vänner och gillare.......Beror helt på hur många man är i familj, släkt och släktens släkt och vänner vem som får flest röster......
Svar på tråden Idol 2021