Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Idol 2021

BeautifulLiz skrev 2021-10-29 21:11:00 följande:
    Hon valde låten för att få spela trummor?
    Jaha... jo men det lät väl ok.
    För mig var låten si så där....och om man går på petitesser så är det också en show att få spela på trummor eller gitarr eller piano eller munspel..........Ursäkta humöret i botten Skäms
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-10-29 21:16:53 följande:
    Jag tycker att om man ska göra en grej av att man spelar ett instrument så ska man visa att man behärskar det.
    Det gjorde hon inte.

Ditt humör är ursäktat. Glad
    Kram tack att mitt humör är Ursäktad.......Jag är lessen på grunda av omständigheter omkring mig.....

Håller med att man ska behärska att spela ett instrument. Kram
  • Johannus

Jag börjar fundera om Amena är betuttad av The Cowboy.........Rätta mig om jag har fel.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-10-29 21:23:39 följande:
    Ingen är alltid på topp. 

Kram tillbaka {#emotions_dlg.flower}
    Längesen jag var på topp.....Gammal och utsliten. Egentligen pensionär, men jobbar över 100%....110%.....En dag ledig...då måste jag passa på att tvätta, städa.

Kramen får mig att orka kämpa Hjärta
  • Johannus
    Johannus skrev 2021-10-29 21:26:21 följande:
    Längesen jag var på topp.....Gammal och utsliten. Egentligen pensionär, men jobbar över 100%....110%.....En dag ledig...då måste jag passa på att tvätta, städa.

Kramen får mig att orka kämpa Hjärta
    Förlåt alla detta OFF Topic.......inte rätt att gnälla här.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-29 21:29:33 följande:
    Hoppas Birkir blir kvar
    Jaaa det hoppas jag med....annars blir jag lessen.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2021-10-29 21:30:17 följande:
    Jag vet ju vad du berättat om dina barnbarn och hur du jobbar och sliter för dem.
    Det ska du ha respekt för, inte alla som gjort det.

Vill du prata mer om det så kan vi ta det på pm, vi kanske inte ska överta Idoltråden. Glad
    Kram ja vi kan ta det via pm.....
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-29 21:35:48 följande:
    Jag gnäller lite om att jag inte är friskförklarad från cancern, två år kvar
    Kram det kommer att gå bra för dig Hjärta
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-29 21:46:45 följande:
    Hoppas jag med, operationen var inget svårt men cellgifterna var inte nådiga. Jag vill att tiden ska gå av förklariga skäl, det tar fem år innan man blir friskförklarad

Tack för omtankenHjärta
    Min dotters klasskamrat går samma resa just nu......Med en början av Covid 19 som sen blev op på grund av cancer.
Svar på tråden Idol 2021