• Nandez

Idol 2021

I kväll startar Idol, hoppas att det är fler som tittar

• Svar på tråden Idol 2021
  • Johannus

Ska verkligen bli spännande och se vem folk röstat ut i kväll eller vad som händer eftersom det verkar att man fått rösta under veckan....Hoppas bara att Pär och Han från Island går vidare. Och helt klart Annika. Hon är den som går till finalen.

• Nandez
    Johannus skrev 2021-10-01 20:27:18 följande:
    Ska verkligen bli spännande och se vem folk röstat ut i kväll eller vad som händer eftersom det verkar att man fått rösta under veckan....Hoppas bara att Pär och Han från Island går vidare. Och helt klart Annika. Hon är den som går till finalen.
    Japp samt Daut
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-01 20:31:50 följande:
    Det kryper i kroppen att se Erik Elias
    Alltså jag ler när jag ser Erik Elias, han är så annorlunda så han blir bra. Han kommer att gå långt med sitt eget sätt och att han vågar vara sig själv utan att skämmas. Jag gillar han eftersom jag aldrig vågat gilla mig själv eller visa fram vem jag är utan att skämmas.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-01 20:35:08 följande:
    Alltså jag ler när jag ser Erik Elias, han är så annorlunda så han blir bra. Han kommer att gå långt med sitt eget sätt och att han vågar vara sig själv utan att skämmas. Jag gillar han eftersom jag aldrig vågat gilla mig själv eller visa fram vem jag är utan att skämmas.
    Nja, han är för mycket, upplever det som ett spel. Inte äkta men det är jag det.

Precis som Caspar förra året.
  • Johannus
    Nandez skrev 2021-10-01 20:36:46 följande:
    Nja, han är för mycket, upplever det som ett spel. Inte äkta men det är jag det.

Precis som Caspar förra året.
    Jo håller med, men om man tänker på Dileva, Magnus Uggla och flera andra så har dem blivit kändisar.
  • Nandez
    Johannus skrev 2021-10-01 20:40:04 följande:
    Jo håller med, men om man tänker på Dileva, Magnus Uggla och flera andra så har dem blivit kändisar.
    Det gäller att skriva egen musik.
  • Johannus

Gillar inte Jacqline, fattar inte hennes låtar och inte heller på hennes åmande lättklädda kropp.

Svar på tråden Idol 2021