• Anonym (Sorg)

Nyss plussat, precis lämnat förhållande

Jag lämnade min pojkvän idag, några timmar senare plussar jag.

Vi har haft ett kort och stormigt förhållande fyllt av tjafs, kontroll och svartsjuka. Sen andra sekunden har jag varit världens bästa tjej. Idag hade vi ett tjafs hemma och han tog tag I mig, jag vet att det bästa är en abort hur mycket jag redan nu känner för det lilla varelsen, för jag har ändå längtat efter ett syskon till mina barn. Men kan inte skaffa barn med någon som han. Är det någon som varit med om liknande? Någon jag kan få prata med, mitt hjärta och hjärna går sönder av alla tankar ????

• Svar på tråden Nyss plussat, precis lämnat förhållande
  • Anonym (Mamma)

Känner med dig det är svår situation.Men känn dig inte tvingad till Abort,gör det som känns bäst för dig.Kram.

• Anonym (….)
    Anonym (Mamma) skrev 2021-08-22 21:05:25 följande:

Känner med dig det är svår situation.Men känn dig inte tvingad till Abort,gör det som känns bäst för dig.Kram.

?Känn dig inte tvingad till abort, tvinga killen att bli pappa istället!?

Snacka om att bädda för livslånga problem?
  • Anonym (K)

Abort abort abort abort. Det är det enda svaret här. Om du är för svag att bryta med killen så tänk åtminstone på ett oplanerat barn som föds in i er skit! Ska du ha fler barn får man hoppas att hen förtjänar bättre.

• Anonym (Såklart)

Självklart gör du abort. Förstör inte en massa liv här nu. För det kommer du göra om du behåller. Inte läge vara egoistisk.

• Anonym (Såklart)

I en sån här situation är abort det enda rätta det fattar alla!
  • Anonym (U)

Hur många barn har du med hur många pappor?

• Anonym (K)
    Anonym (U) skrev 2021-08-22 21:31:00 följande:

Hur många barn har du med hur många pappor?

Kommer det spela nån roll för ts nuvarande situation? Finns det nåt scenario där du skulle säga att det är en bra idé att behålla den där lilla samlingen celler...?
  • Anonym (A)
    +1
  • Anonym (Känner med dig)

Jag kan inte riktigt föreställa mig vad du får genom. MEN om han redan nu visar svartsjuka och ni har haft det stormigt, du varierar mellan att vara världens bästa till att inte vara det så blir det nog 10 resor värre om ni har barn ihop. Lämna och försätt inte dina andra barn i en jobbig sits, sätt inte ett ofött barn i en jobbig sits. Jag hoppas att du har någon som kan stötta dig. En stor kram!

• Anonym (Gör abort)

Självklart ska du göra abort. Ge inte dig själv en massa problem genom att skaffa barn med en kille du bråkar med och som är potentiellt våldsam. Om du vill ha ett syskon, skaffa det med en annan man eller på egen hand genom IVA.

Svar på tråden Nyss plussat, precis lämnat förhållande