Inlägg från: Kalles92 |Visa alla inlägg
  • Kalles92

Att välja att leva med en kvinna som bedrar

Arboga skrev 2021-08-20 20:55:08 följande:

Läste lite mer nu i tråden och det är lite kul att se att det finns ingen som har skrivit vilket vidrigt as du är ihop med, men hade det vart en kille som beter sig som TS´s fru så hade det blivit ett jäkla hat mot honom.

Ja, kolla bara min tråd! Vet inte hur många som har kallat mig för vider, äckel, svin mm. Vad är skillnaden? Jag hade iallafall en förklaring
  • Kalles92
    Arboga skrev 2021-08-20 21:06:33 följande:

Ja, just det, du hade ju bara "råkat" knulla den andre 7 gånger.

Så du är en lika stor idiot som TS fru.

Men vart står du egentligen? Ena stunden tycker du de är konstigt att ingen hoppar på henne som de skulle har gjort med om en kille hade gjort de tex som mig. Men nu hoppar du på mig?
  • Kalles92
    Pinotage skrev 2021-08-20 21:44:52 följande:

Det vore ju skit-cool om det är TS fru som du ligger med !

Asså hur gammal är du?
  • Kalles92
    Arboga skrev 2021-08-20 22:07:13 följande:

Vart jag står?

Bara för att jag undrar varför det inte blir samma hets mot en kvinna som beter sig illa så betyder det ju inte att jag tycker att du verkar väldigt smart när du har "råkat" vara otrogen mot din gravida flickvän 7 gånger.

De har varit mest kvinnor som har hoppat på mig här. Jag tror att de tycker att de är helt ok att en kvinna är otrogen. De är därför de inte ger massa elaka kommentarer
  • Kalles92
    Anonym (sådär) skrev 2021-08-22 00:30:24 följande:

Nejdå, det är bara du som har svårt att fatta hur jävla illa du beter dig och vilket as du är. och försöker snacka bort det med de vanliga ursäkterna som att det bara skulle vara kvinnor som tycker du är äcklig för att intala dig själv att det är bara kvinnor som inte förstår dig, män däremot kommer förstå dig och tycka du gör rätt.

Du har helt fel, jag är man och skrev i din tråd oxå. Och ja jag tycker du är jävligt äcklig och en patetiskt uräkt till både man och blivande pappa.

Men vad håller du på med? I alla trådar jag är inne på kommer du också. Varför? Sen skriver du i alla trådar att jag är äcklig/svin oavsett vad jag säger. Sluta sprid och låt folk få en egen uppfattning av mig
  • Kalles92
    Anonym (sådär) skrev 2021-08-22 00:31:55 följande:

Ja och alla dina förklaringar var så patetiska att en 5-åring skulle se igenom dem

Är de inte alls! Du är som en 5 åring just nu
  • Kalles92
    Anonym (FU) skrev 2021-08-22 01:57:45 följande:

Du din jävla tomte!!

Din förklaring till ditt otroliga svek mot din sambo var att den andra kvinnan särade på benen lätt, hade hon inte gjort det hade du inte varit otrogen! Jävla mansbebis, du har varit otrogen 7 gånger, ta ditt jävla ansvar det är DITT fel och inte din älskarinnas att du gjort vad du gjort!!

Vad vill du att jag säga? Jag står fast i vad jag har skrivit tidigare. Jävla kvinnobebis
Svar på tråden Att välja att leva med en kvinna som bedrar