Inlägg från: Anonym (Ej elak, bara realist) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ej elak, bara realist)

Att välja att leva med en kvinna som bedrar

Anonym (Flera) skrev 2021-08-20 21:59:40 följande:
    Å vad du har fel i att om inte frun vill ligga med sin man så vill ingen annan kvinna det heller. Det finns ju massor av kvinnor som ligger med gifta män med obefintligt sexliv.. Du tar upp att Pussan vill men ingen annan..

vilket roligt påstående....

Det finns även män som ligger med gifta kvinnor vars sexliv är dött.
    Män i långvariga sexlösa relationer får något uppgivet och dött som är som en magisk energi-aura kring dem. Det är som en antisex-aura. Alla kvinnor som kommer närmare än 2 meter tappar all sexlust av den energin. Den är så stark att man kan vara med på jobbets julfest där alltid någon blir full och ligger med någon annan. Men inte med antisex-auran där, den dödar all sexualitet. Folk blir minst lika fulla, men inget sex. Man kan gå med vänner ut och de raggar på krogen, antisex-auran smittar så inte de heller får sex. 

När man skiljer sig så minskar den och försvinner.

Män som ligger med sexlösa kvinnor är en annan sak. Sexlösa kvinnor får en sexig men lite farlig och desperat aura istället.  
  • Anonym (Ej elak, bara realist)
    Anonym (Flera) skrev 2021-08-20 23:02:25 följande:
    Anti-sexaura...jo jäklar...
    Min egen antisex-aura var så stark att jag tror den fungerade genom internet. Jag startade en tråd, inte här men på ett engelskspråkigt forum om problem med sexlös relation. Utan att ha bild på mig själv ens, bara text på ett forum. Så kraftfullt att kvinnor som läste om min sexlöshet på andra sidan jordklotet antagligen fick sådana avsmakskänslor att de inte ens ville se åt en snubbe resten av dagen.

Män som inte får sex, incels har lite av den auran. Men gifta incels då är den verkligen i full blom. En vanlig incel skulle ju kunna om någon förbarmade sig rent hypotetiskt kunna ha sex. Gladeligen ha det. En sexlös gift man skulle i samma scenario antagligen tacka nej för att han älskar sin fru och det är henne han vill vara med. Så hopplösheten och sexlösheten blir verkligen så fysiskt påtaglig att den bildar en faktiskt aura av sexlöshet som dödar sexuell lust bara av att vara där.
Svar på tråden Att välja att leva med en kvinna som bedrar