Inlägg från: Dexter dot com |Visa alla inlägg
  • Dexter dot com

Försummad

Ni har uppenbarligen olika behov av närhet,pussar,kramar i vardagen så ta dig en funderare på om du kan leva utan det eller inte. Du kan ju inte tvinga fram något hos honom för då kommer han ge dig nån puss då och då av plikt i stället för av lust vilket naturligtvis blir jättekonstigt. Är relationen bra för övrigt förstår jag inte att uteblivna pussar kan få dig att må så dåligt. Har du sökt hjälp för att höja din självkänsla? 

• Dexter dot com
    zezzan79 skrev 2021-08-18 09:48:40 följande:

Jo vi har ett bra förhållande annars men detta är en sån sak som gör att det inte blir bra, det handlar inte om att jag måste ha pussar hela tiden...men det som gör mig ledsen är att han prioriterar hunden över mig. För jag tycker att när man kommer hem ger man varandra en kram eller puss sen kan man gosa och pussa sin hund inget fel med det. Nä vill inte få några pussar om det inte kommer från hjärtat.

Jag tror inte dom uteblivna pussarna alls har med att han prioriterar hunden utan att han helt enkelt inte har samma behov av närhet till en människa som du har eller var han annorlunda innan hunden kom?
Svar på tråden Försummad