Snälla hjälp, otrogen sambo.
Anonym (FYI) skrev 2021-11-11 23:31:08 följande:
Mycket hittills ogrundade fantasier där...Anonym (Mis) skrev 2021-11-11 20:50:17 följande:
Jag har helt missat att hon skickat naket? Hade hon det TS? Samtidigt är steget mellan en bild och otroget ändå rätt lång. För mig personligen hade en nakenbild varit att gå över gränsen och förhållandet hade då varit över. Men jag hade ändå inte betett mig som TS. Han verkar mest vilja äga sin partner och kunna kontrollera allt.Vi är alla olika, och menar du att du inte skulle undra om detta hände din man, och bara med en kollega.
1. Hållit hand på väg från AW???
2. En puss på kinden????.
3. Några kramar. Även på jobbet.
4. Piffar upp sig under en intensiv period.
5. Mejlat och skickat SMS.
Detta är väl i stora drag vad ts fått reda på. Lite tunt att bryta upp en familj med barn för kan jag tycka.
Det som talar emot att hon talar sant är att allt riktat sig till en speciell kollega??
Då brukar det vara något lurt... "nåt mer".
Därmed inte sagt att allt det som skrivs här inte kan stämma. Många saker som tillsammans gör att man undrar vad som egentligen har hänt.
En sådan sak tillsammans med ovan punkter är ju att hon kan sluta jobbet lite flytande. Det gör ju att om hon hade varit smart, hade hon kunnat dölja en otrohet hur lätt som helst. Ts vet ju aldrig vad hon gjort tiden mellan det att hon slutar jobbet tills hon kommer hem. Han vet ju inte när hon slutade.